آرشیو پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۷۲۶۳
ورزشی
۱۴

روزنامه های ورزشی جهان

استار اسپورت (انگلیس)

این روزنامه تساوی پر هیجان 2-2 چلسی و آرسنال در دیدارهای لیگ برتر انگلیس را گزارش اول کرده و از تیتر «نجات همزمان با زنگ های پایان» برای توصیف این دیدار استفاده کرده است. تصویر هکتور بله رین زننده گل دوم آرسنال هم عکس بزرگ استار اسپورت را تشکیل داده است. شرحی بر پیروزی منچسترسیتی مقابل شفیلدیونایتد نیز در این نشریه آمده است.

مارکا (اسپانیا)

بازی شب گذشته رئال مادرید با تیمی به نام یونیونیستاس در جام حذفی اسپانیا، بهانه ای برای جدیدترین برآوردها در مورد وضعیت کهکشانی ها شده و مارکا با آوردن گزارشی پیرامون جایگاه گرت بیل در تیمی که در ابتدای فصل او را نمی خواست و سپس وی را حفظ کرد، گمانه زنی های مجدد پیرامون وی را آغاز کرده است. گزارش تنیس اوپن استرالیا هم در مارکا آمده است.

اکیپ (فرانسه)

پیروزی پر دردسر لیون مقابل تیم لیل در نیمه نهایی جام اتحادیه فرانسه که فقط در سایه ضربات پنالتی و پس از تساوی 2-2 تیم در جریان بازی به دست آمد، تمامی صفحه اول این نشریه را تشکیل داده. اکیپ همچنین از یک شب رویایی تازه برای لیون سخن گفته که چون سال ها است حریف پاری سن ژرمن نمی شود، جام های دیگر فرانسه را نشانه گرفته و اهدافی تازه را در سر دارد.