آرشیو پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۸۹
ورزشی
۹

رضایت سرمربی تیم ملی کشتی آزاد از عملکرد محمدیان و زارع

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: بعد از مصدومیت کریمی، محمدیان جایگزین او شد که با عملکرد خوبش در ایتالیا نشان داد، انتخاب ما اشتباه نبوده است.

غلامرضا محمدی در تازه ترین صحبت های خود اظهار داشت: در وزن 97 کیلوگرم، بعد از مصدومیت کریمی، محمدیان جایگزین او شد که با عملکردش در ایتالیا نشان داد که انتخاب ما اشتباه نبوده است. کادر فنی به صورت هدفمند برای تمام نفرات برنامه دارد؛ محمدیان 5 دور در ایتالیا کشتی گرفت و مهم تر از کسب مدال طلای ارزشمندش، عملکرد بی نقصش در این مسابقات بود.  سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره ظهور پدیده ای به اسم امیرحسین زارع در این رقابت ها گفت: سال ها قبل که با ابراهیم مهربان در رده نوجوانان بودیم از زارع به عنوان یکی از پدیده های کشتی نام بردیم و حالا نشان داده که روز به روز بیشتر پیشرفت می کند و در مسیر خوبی قرار گرفته است. زارع با وجود سن و سال پایین اکثر کشتی گیران صاحب نام و مدعی سنگین وزن را به زانو درآورده که نویدبخش ظهور یک ستاره برای کشتی ایران است.

محمدی خاطرنشان کرد: چنین نفراتی در کشتی ایران کم نیستند، اما باید به آنها میدان داد تا دیده شوند. او واقعا در ایتالیا خوب کشتی گرفت و نکته بارزش این بود که از هیچ حریفی با وجود داشتن نام و عنوان ترسی نداشت و هیچ کسی نتوانست مقابل دلاوری اش بایستد. بیشتر از هر چیزی حرف گوش کن بودن زارع است و خوشحالیم که در کنار سایر مدعیان، یک سنگین وزن خوب دیگر نیز ظهور کرد تا تنور رقابت در این وزن داغ تر از گذشته شود.