آرشیو پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۵۵۸۴
ورزش
۴

رازگشایی از نیمکت نشینی ستاره ایرانی در هلند

رضا گوچی: مربی با من خوب نیست

رضا قوچان نژاد ستاره ایرانی تیم زوله در 9 بازی شش گل برای این تیم به ثمر رسانده است. او چیزی حدود 9امتیاز برای تیمش به دست آورده ولی برای همه عجیب است که چرا این روزها روی نیمکت می نشیند؟ مگر می شود مهاجمی که خوب باشد و گل می زند را روی نیمکت نشاند؟ در حالی که تیم در خط حمله مشکل دارد؟ زوله این روزها شرایط خوبی در لیگ هلند ندارد و نتایج ضعیفی به دست آورده است به شکلی که شایعات زیادی درباره احتمال برکناری سرمربی آنها هم شنیده می شود. شاید این کلید تغییر شرایط برای گوچی باشد.

خبرهای رسیده از هلند حکایت از آن دارد قوچان نژاد و سرمربی اش به شدت به مشکل خورده اند و حتی باشگاه هم نتوانسته مساله را حل و فصل کند. ماجرا از این قرار است که عملکرد ضعیف فنی تیم و انتخاب تاکتیک ها و سیستم تمرینی و بازی صدای اکثر بازیکنان را در آورده است و ناراضی هستند. این مساله باعث بروز ناراحتی برای رضا و البته بالا گرفتن اختلافش با سرمربی تیم هم شده است.

دیروز وقتی از قوچان نژاد در این باره سوال کردیم به جام جم گفت: «این مساله ای نیست که بخواهم در رسانه ها درباره اش حرف بزنم. ولی مربی با من خوب نیست. این تنها چیزی است که می توانم بگویم. امیدوارم که شرایط دوباره عوض شود. خودم دوست دارم بازی کنم. چیزی در تمرین کم نگذاشتم. انگیزه هم دارم. امیدوارم همه چیز به شرایط عادی بازگردد و دوباره بتوانم به زوله کمک کنم.»

او در پاسخ به این سوال که چرا در بازی آخر بازی نکرد، توضیح داد: «این تصمیم سرمربی تیم بود که من بازی نکنم. با این که کاملا آماده هستم و شرایط بازی کردن دارم. ولی به هر حال این سرمربی است که تصمیم می گیرد نه بازیکن. من هم به این تصمیم احترام گذاشتم. تا الان هم اعتراضی نداشته ام ولی مطمئن هستم شرایط دوباره عوض می شود.»

رضا در پاسخ به این سوال که آیا درباره این مساله با باشگاه هم صحبت کرده و نظر آنها چیست، گفت: «ببینید اینجا واقعا همه چیز فرق دارد. فوتبال اروپاست. هیچ وقت مدیر در کارهای فنی دخالت نمی کند، حتی اگر مثلا بداند حق با بازیکن است یا با مربی. آنها فقط کارهای مدیریتی می کنند. به هر حال سر مربی است که تصمیمات فنی را می گیرد و کسی نمی تواند در این بحث دخالت کند.»