آرشیو دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۹۲
ورزشی
۹

واکنش رضایی به اعتراض ها برای اعزام به پارالمپیک 2020

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک در نشست مطبوعاتی که در محل کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد، گفت: ما نمی توانیم به خاطر تهدید برخی از دوستان بر سیاست خود پایبند نباشیم.

هادی رضایی در تازه ترین صحبت های خود اظهار داشت: در آذر 97 در ستاد بازی های پارالمپیک سیاست خود را پیش بینی کردیم و برای اظهارنظر و تایید نهایی به فدراسیون ها ارسال کردیم. این سیاست در 23بهمن 97 با حضور روسای فدراسیون ها به تایید رسید و 18 ماه قبل این سیاست عملیاتی شد و اسفند 97 برای اجرا روی سایت کمیته ملی پارالمپیک قرار دادیم. در آن سال تنها والیبال نشسته سهمیه را به خاطر قهرمانی جهان کسب کرده بود. ما حتی از آن سال تا به امروز با برگزاری نشست مطبوعاتی بر سیاست خود تاکید می کردیم تا هیچ کسی بر سیاست ما ایراد نگیرد.

رضایی خاطرنشان کرد: ما سیاست های خود را درخصوص تمام رشته ها اعلام کردیم و بعد از کسب سهمیه نیز حتی با روسای فدراسیون های مربوطه آسیب شناسی می کردیم تا مشکلی برای اعزام تیم ها نداشته یاشیم، سیاست ما از قبل تدوین شده و مربوط به پارالمپیک 2020 نیست.

رضایی همچنین درباره تهدید سرمربی برخی تیم ها برای مهاجرت ورزشکاران خود در صورت عدم اعزام به پارالمپیک توکیو، خاطرنشان کرد: ما نمی توانیم به عنوان مثال 110 نفر را اعزام کنیم به خاطر اینکه چند نفر با رفتن ورزشکاران خود ما را تهدید کنند. ما پایبند سیاست خود هستیم و قرار نیست با تهدید دوستان برخلاف سیاست خود عمل کنیم.