آرشیو دو‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۹۲
اخبار کشور
۹

مترو هشتگرد پنجشنبه و جمعه هم مسافر جابه جا می کند

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: برنامه ای برای افزایش تعداد سرویس های قطار برقی هشتگرد در سال جاری نداریم ولی بعد از تکمیل ایستگاه ماموت در سال 99 برای افزایش تعداد قطارها تلاش می کنیم.

به گزارش ایسنا، مسعود حق لطفی، اظهار کرد: قطار برقی هشتگرد از زمان راه اندازی تاکنون از شنبه تا چهارشنبه به مسافران خدمات رسانی می کرد.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی بهره بردار قرار بود روزهای پنجشنبه و جمعه این قطار به مسافران خدمات رسانی نکند تا در این دو روز تکمیل ایستگاه ماموت با سرعت بیشتری انجام شود.

وی توضیح داد: اما به درخواست مردم و هماهنگی صورت گرفته با استاندار، قرار شده از این هفته این قطار در روزهای تعطیل هم به مسافران خدمات رسانی کند.

وی با اشاره به زمان احتمالی تکمیل ایستگاه ماموت افزود: با پیش بینی صورت گرفته امیدواریم این ایستگاه تا پایان سال تکمیل و مسافرگیری در آن آغاز شود.

لطفی همچنین در پاسخ به اینکه آیا تعداد قطارهای متروی هشتگرد برای کاهش سرفاصله جابه جایی مسافران زیاد می شود گفت: برنامه ای برای افزایش تعداد سرویس ها در سال جاری نداریم ولی بعد از تکمیل ایستگاه ماموت در سال 99 برای افزایش تعداد قطارها تلاش می کنیم.