آرشیو دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۹۲
حوادث
۱۰

به همت دختران انقلاب موکب های حجاب در تهران و اصفهان به یاد سردار شهید سلیمانی برپا شد

مجموعه دختران انقلاب موکب های حجاب را به یاد سردار سپهبد شهید سلیمانی، در 6 نقطه از شهر تهران و دو نقطه از شهر اصفهان برپا کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مجموعه دختران انقلاب، یک گروه فرهنگی مردمی است که برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر و انجام کارهای فرهنگی در زمینه گسترش فرهنگ عفاف و حجاب فعالیت می کند. فعالیت های این گروه مردمی در فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و محیط های اجتماعی در قالب معرفی سبک زندگی شهدا و توصیه بزرگان و شهدای مختلف در زمینه عفاف و حجاب انجام می شود.

این مجموعه فرهنگی در ایام فاطمیه اقدام به برپایی «موکب های حجاب» به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دو شهر تهران و اصفهان با حضور خانواده های معظم شهیدان ابراهیم هادی، قربانخانی، احمدی روشن، تهرانی مقدم، متوسلیان، وصالی، رسول خلیلی، حدادیان، مرتضی کریمی، علی خلیلی، محمدرضا دهقان، نیری و میردوستی کرده است.

این موکب ها در تهران در 6 نقطه: چهارراه ولی عصر(عج)- میدان فاطمی، جنب مترو جهاد- میدان شهداء- بازار، جنب مترو 15 خرداد- میدان هفت تیر - میدان انقلاب و در شهر اصفهان نیز در دو نقطه میدان انقلاب و گلستان شهداء دایر شده است.

علاقه مندان برای حضور در این برنامه فرهنگی می توانند از 5 تا 10 بهمن هر روز از ساعت 15 تا بعد از نماز مغرب و عشاء در محل های مذکور حضور پیدا کنند.