آرشیو دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۵۵۸۷
ورزش
۱۷

جنجالی ترین بازی هفته با خون تمام شد

اولین برد یحیی زیر باران سنگ

پرسپولیس - تراکتور؛ مسابقه ای که می توانست زیباترین بازی هفته شود، متاسفانه با جنجال محض به پایان رسید. برخوردهای تند بازیکنان درون زمین، رفتارهای خشن تماشاگران در سکوها و داوری که تلاش می کرد با کارت های فراوان، بازی را در اختیار بگیرد، مسابقه ای شکل داد که باب میل و مطلوب هیچ فوتبالدوستی نبوده و نیست. توهین، خشونت و سنگ هایی که فقط سر و صورت را نابود می کرد و خون هایی که به دلیل قصور مدیران در آموزش و کنترل تماشاگران به زمین یک مکان ورزشی ریخت... اینها خلاصه بازی حساس دیروز بود. مسابقه ای که البته از نظر ورزشی و فنی هم چیزهایی برای نقل داشت. اولین مسابقه یحیی در دومین دوره حضور روی نیمکت پرسپولیس، با برد 2 بر صفر او تمام شد. البته با گلزنی علی علیپور (دقیقه 9) که در زمان کالدرون کاملا قفل شده بود و پاهایش از زنجیر بیرون نمی آمد.

گل دوم پرسپولیس روی حرکت زیبای وحید امیری (55) به ثمر رسید که همه را به یاد گلهای مسی می انداخت. پرسپولیس با این برد 37 امتیازی شد تا در صدر جدول تنهای تنها شود. حالا فاصله این تیم با نزدیکترین تعقیب کننده اش سپاهان 5 امتیاز شد.  

کار بزرگ مسجدسلیمانی ها

نفت مسجد سلیمان دیروز دست به کار بزرگی زد و در دربی نفتی ها تیم خوب و یکدست صنعت نفت آبادان را با دو گل شکست داد.  

صنعت نفت آبادان که در آخرین بازی قبل از تعطیلات لیگ برتر توانسته بود سپاهان را با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد، دیروز در برابر نفت مسجدسلیمان نتوانست به روند خوب خود ادامه دهد.