آرشیو سه‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۴۵۷۴
هنر و ادبیات
۹
خبرنامه

ادای دین ستاره های هاکی ایران به مردم سیستان

سالار عقیلی و «ارکستر سازهای ملی» در تبریز

عوامل فیلم مستند «جایی برای فرشته ها نیست» همه عواید بلیت فروشی این فیلم در جشنواره فجر را به مردم سیل زده بلوچستان اهدا کردند. دختران تیم اسکیت هاکی ایران که ستاره های فیلم «جایی برای فرشته ها نیست» (پرفروش ترین اثر جشنواره سینما حقیقت) هستند در ویدیویی به نمایندگی از عوامل سازنده فیلم، اعلام کردند سهم فروش سازندگان «جایی برای فرشته ها نیست» در جشنواره فجر امسال به مردم سیل زده منطقه بلوچستان تعلق خواهد گرفت و از مردم برای تماشای این فیلم در سالن های مردمی جشنواره فجر دعوت کردند.

کتاب «جیمز پترسون» بار دیگر در بین پرفروش ها

جدیدترین رمان «جیمز پترسون» که آن را با همکاری «جیمز او بورن» نوشته، موفق شد کمی پس از انتشار در فهرست پرفروش های داستانی نیویورک تایمز قرار بگیرد. به گزارش ایسنا، حضور مداوم آثار «جیمز پترسون» در فهرست پرفروش های نیویورک تایمز و آمازون سبب شده تا راه یافتن رمان جدید او کمی پس از تاریخ انتشارش را امری بدیهی تلقی کنیم. «گمشده» که عنوان جدیدترین رمان «جیمز پترسون» و «جیمز او بورن» است، داستان ماموریت جدید گروهی از اف.بی.آی برای رسیدگی به یک باند خلافکار روسیه ای را روایت می کند. رمان «گمشده» در نخستین هفته حضورش در جایگاه دوم فهرست پرفروش های داستانی این نشریه قرار دارد. «پترسون» پیش تر موفق شده بود برای نگارش رمان های «کریس کراس»، «نوزدهمین کریسمس»، «حل نشده» و «هجدهمین آدم ربایی» به این فهرست راه یابد.

کنسرت سالار عقیلی در تبریز

ارکستر سازهای ملی ایران از مجموعه های نوپای موسیقی کشورمان در حوزه ارکسترال روز بیست و هفتم بهمن ماه سال جاری تازه ترین کنسرت خود را با حمایت موسسه توسعه هنرهای معاصر برگزار می کند. به گزارش خبرنگار مهر، ارکستر سازهای ملی ایران به رهبری علی اکبر قربانی از مجموعه های نوپای موسیقی کشورمان که مدتی است با برخی حمایت های دولتی در عرصه موسیقی ارکسترال فعالیت می کند، روز بیست و هفتم بهمن ماه سال جاری تازه ترین کنسرت خود را توسط موسسه توسعه هنرهای معاصر برگزار می کند.

در این کنسرت که ساعت 21:30 روز یکشنبه 27 بهمن در مرکز همایش های بین المللی تبریز به خوانندگی سالار عقیلی و تهیه کنندگی بهزاد نهاوند پیش روی مخاطبان قرار می گیرد، علی اکبر قربانی به عنوان رهبر ارکستر حضور دارد.