آرشیو چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۵۵۹۸
ورزش
۴

جامعه ورزش در راهپیمایی 22 بهمن

جامعه ورزش ایران همگام با اقشار مختلف مردم حضوری باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن داشت و حماسه باشکوه دیگری را در حمایت از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خلق کرد. 

از اولین ساعات آغاز راهپیمایی مردم در تهران و سایر شهرهای کشور برای گرامیداشت جشن چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی مسوولان و ورزشکاران ایران اسلامی، فدراسیون های ورزشی ، سازمان های مردم نهاد جوانان، قهرمانان، داوران، مربیان، پیشکسوتان و علاقه مندان ورزش حضور باشکوهی همچون سال های گذشته خلق کردند. حضور پرتعداد خبرنگاران، عکاسان، گزارشگران و تصویربرداران رسانه های مختلف برای پوشش حضور پرشور جامعه ورزش در نقاط حضور ورزشی ها نیز جالب توجه بود. 

جشن 41 سالگی انقلاب اسلامی به یک عرصه رقابتی برای ایران اسلامی و استکبار جهانی تبدیل شده بود که جامعه ورزش و جوانان همپای آحاد مردم حضوری شکوهمند در راهپیمایی دیروز داشت. 

سلطانی فر: مردم ایران گوش به فرمان رهبری هستند

مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان با حضور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور کم نظیر و باشکوه مردم در جای جای ایران، نظام و انقلاب را بیمه کرده است. وزیر ورزش و جوانان گفت: امروز مردم ایران متحد و یکپارچه و گوش به فرمان رهبری مقابل آمریکا ایستاده اند. 

سلطانی فر با تجلیل از شهید عالی مقام سپهبد سلیمانی گفت: خون شهید سلیمانی انقلاب را احیا کرد و با افتخار ادامه دهنده راه آن بزرگوار خواهیم بود. 

تقی زاده: ورزشکاران پرچم عزت را به اهتزاز درآورده اند

جمشید تقی زاده، معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: دشمنان ایران بدانند مردم در کنار امام، نظام و انقلاب اسلامی هستند و در برابر تهدیدات نمی ترسند. ورزشکاران کشورمان، امروز در کنار ملت فهیم کشور پرچم عزت آفرینی ایران را پر غرور در برابر چشمان جهانیان به اهتزاز درآوردند. این شور و اشتیاق مردم، حضوری مقتدرانه در جهت حمایت از انقلاب اسلامی است. امروز همه اقشار خود را مکلف می دانند تا از خون به ناحق ریخته شده فرزندان این سرزمین دفاع کنند.