آرشیو پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۹۷۰۷
ورزشی
۱۱

گوناگون

جشنواره گل سرخ پوشان

 تیم پرسپولیس بعد از باخت مقابل تیم الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا، دیروز در قطر و در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم الشحانیه رفت و با نتیجه 8 بر صفر  پیروز  شد.     

 کاسیاس رئیس می شود

دروازه بان بزرگ تاریخ فوتبال اسپانیا رئیس فدراسیون کشورش می شود. کاسیاس برای آینده برنامه ریزی کرده است.گلر سابق تیم ملی اسپانیا خواهان رسیدن به پست ریاست فدراسیون کشورش است.    

کاپیتان تراکتور  احضار شد

 با توجه به گزارش ارسالی مبنی بر تخلف صورت گرفته از سوی شجاعی، کاپیتان تیم تراکتور به دلیل بدرفتاری نسبت به کمک داور مسابقه در دیدار روز 18 بهمن به میزبانی تیم گل گهر به کمیته انضباطی احضار شد.      

مازندران، میزبان جام موحد

مازندران فروردین ماه میزبان رقابت های بین المللی کشتی که برای نخستین مرتبه با نام عبدالله موحد از نوابغ کشتی ایران برگزار می شود، خواهد بود. موحد دارنده 6 مدال طلای المپیک و جهان نیز به عنوان مهمان ویژه در این مسابقات حضور خواهد داشت.    

تمجید اسکوچیچ  از  نکونام

 سرمربی جدید تیم ملی دیروز در تمرین تیم فولاد در تهران حاضر شد و مورد استقبال جواد نکونام قرار گرفت.اسکوچیچ ضمن تشکر  از  این باشگاه خوزستانی و سرمربی این تیم گفت: جواد نکونام را کاملا می شناسم. او بازیکنی بزرگ و آینده مربیگری فوتبال ایران است.    

بازگشت دروازه بان بزرگ

دروازه بان بزرگ تاریخ باشگاه بایرن مونیخ موافق استفاده از استعدادهاست. اولیورکان قراراست تا 2 سال به عنوان عضو هیئت مدیره فعالیت کند و از سال 2022 به عنوان مدیر اجرایی جانشین رومنیگه شود.    

کسب 4 امتیاز  از 12 امتیاز

یک پیروزی، یک مساوی و4 امتیاز از12 امتیاز ممکن حاصل کار حضور 4 نماینده ایران در اولین هفته از لیگ قهرمانان آسیا بود.غیرمنتظره ترین نتیجه را نه در بین تیم های ایرانی، بلکه در غرب آسیا شاگردان قلعه نویی گرفتند که در امارات، العین را با 4 گل درهم شکستند تا بهترین نتیجه هفته اول را به دست آورده باشند.در اولین روز از لیگ قهرمانان آسیا، سپاهان تنها تیمی بود که گل نخورد، پرسپولیس و شهرخودرو نیز موفق به گلزنی نشدند.     

آسیا جای اشتباهات نیست

محمدخانی پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: باید از دیدار برابر الدحیل درس بگیریم و بازیکنان یاد بگیرند که دیگر آسیا جای اشتباهات بچه گانه نیست.