آرشیو پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۴۵۸۵
جامعه
۱۲
خبر

بارش در کدام استان ها بیشتر بود؟

بررسی داده های 40 ایستگاه هواشناسی کشور بارشی بیش از 5 میلی متر ثبت شده است و استان های اردبیل، گیلان، مازندران و شهرستان دماوند تهران بیشترین میزان بارش را دریافت کرده اند.

به گزارش ایسنا، این بررسی تا پایان بیست و دومین روز بهمن انجام شد و داده ها حکایت از آن دارد که استان های اردبیل و گیلان بیشترین میزان بارش را در کشور داشته اند، به طوری که در ایستگاه هواشناسی سرعین اردبیل 11.4 میلی متر بارش ثبت شده و پس از آن در ایستگاه هواشناسی جیرنده گیلان 11.3 میلی متر بارش گزارش شده است.

براساس اطلاعات مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی، مازندران و شهرستان دماوند تهران 10.8 میلی متر بارش طی 24 ساعت گذشته دریافت کرده اند.

استان های قزوین و همدان نیز در رتبه های بعدی بیشترین میزان بارش در کشور طی 24 ساعت گذشته هستند، به طوری که در ایستگاه هواشناسی معلم کلایه قزوین 9.4 میلی متر بارش ثبت شده است و در تویسرکان همدان 9.3 میلی متر بارش داشته ایم.

براساس اعلام سایت مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی در ایستگاه هواشناسی نصرت آباد سیستان وبلوچستان نیز 8.6 میلی متر بارش و در ایستگاه لواسان تهران نیز 6.8 میلی متر بارش طی 24 ساعت گذشته ثبت شده است.