آرشیو پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۵۵۹۹
زندگی
۱۳

حق با شماست

 # بیمه   - سلامت

شهروندی از تهران: سالی بیش از یک میلیون تومان بابت بیمه سلامت پرداخت می کنم، اما این بیمه هزینه زایمان را پوشش نمی دهد. چرا؟

 # بی قانونی- موتورسوار  

کرمانی از تهران:موتورسواران بی محابا و بدون رعایت قوانین و حق تقدم، در بازارهای اصلی شهر تهران تردد می کنند و باعث افزایش تصادف می شوند.

 # عابر - پیاده

مشایخی از تهران: پیاده رو خیابان مصطفی خمینی به سمت جنوب، سنگ فرش نشده است و روکش آسفالت دارد. لطفا این قسمت را مانند عابر پیاده روبه روی این خیابان ساماندهی کنید.

 # اتوبان - کرج

شادمان از کرج: در اتوبان کرج - تهران نرسیده به خروجی جاده قدیم کرج به علت عرض کم جاده این قسمت ترافیک ایجاد می شود. امیدوارم هر چه زودتر این موضوع حل شود.

 # اتوبوس-نمایشگر

عسلی از تهران: تا مدتی پیش ایستگاه های اتوبوس، مجهز به نمایشگرهایی بود که زمان تقریبی رسیدن اتوبوس به ایستگاه را نشان می داد اما مدتی است این نمایشگرها برداشته شده است.

جوابیه

در پی درج پیامی در روز یکشنبه 13/11/1398 با عنوان «صندلی مترو» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل متروی تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: به اطلاع می رساند با توجه به نزدیک شدن ایام پایانی سال و افزایش تردد مسافران جهت خرید و ازدحام جمعیت  هنگام پیاده شدن از قطار و خروج از سکوی ایستگاه های متروی پانزده خرداد و نیز به خاطر افزایش ایمنی جمعیت هنگام خروج و عریض تر شدن سکوها، صندلی های ابتدا و انتهای سکوها به صورت موقت جمع آوری شده است. لازم به توضیح است که با توجه به هدوی پایین حرکت قطارها در خط یک مترو (5/3 دقیقه) و همچنین وجود صندلی به تعداد کافی در قسمت میانی سکوها، از مسافران محترم درخواست می شود که از این صندلی ها استفاده کنند.