آرشیو یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۲۲۴۰۶
ورزشی
۹
حدیث دشت عشق

یادی از شهید مدافع حرم صالح صالحی

افتخار ولایی بودن

شهید مدافع حرم صالح صالحی، نخستین شهید مدافع حرم رامشیر در استان خوزستان است که در یکم فروردین سال 1350 دیده به جهان گشود.

این دلیرمرد برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) دو بار به سوریه اعزام شد و جانانه با دشمنان جنگید.شهید صالح صالحی بار دوم که به سوریه رفت مدتی در این کشور حضور داشت و سرانجام در روز دوشنبه 19 بهمن 1394 در نبرد با تکفیری های مزدور در حومه نبل و الزهرا به فیض عظیم شهادت نائل شد. از این شهید، چهار فرزند به یادگار مانده است.

شهید مدافع حرم صالح صالحی در وصیت نامه اش نوشته بود: «خدا را سپاسگزارم که این سعادت نصیب من شد تا دوباره در جبهه های نبرد حق علیه باطل شرکت داشته باشم و به آرزوی خود رسیدم، واقعا با تمام وجود [دوست] داشتم به فرمان رهبر عزیزم جهت دفاع از دین و اسلام عزیز در جبهه های نبرد حاضر شوم. از اینکه خداوند متعال ما را به این راه ارزشی و دفاع از حرم حضرت زینب (س) هدایت نمود، خدا را بسیار شاکر و سپاسگزارم.... از فرزندان گلم بسیار راضی هستم و خدارو شکر می کنم که خداوند نعمت بزرگی که فرزندان هستند به من عطا کرده است. همیشه در راه ولایت فقیه باشید تنها راه نجات جامعه به امر ولایت بودن است و همیشه افتخار کنید که پدر شما همیشه در خط ولایت بود. از خاطرات خوب ما با فرزندانتان حرف بزنید و همیشه در مجالس خودتان مرا یاد کنید.»