آرشیو یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۵۶۰۱
زندگی
۱۳

حق با شماست

# شبکه_آی فیلم

مولودی از قم:  چند بار به شبکه آی فیلم پیام دادم ولی منعکس نشده است. از مسوولان شبکه آی فیلم درخواست می شود تا سریال مدیرکل را باز پخش کنند.

# عیدی_کارمندان

نمازی از تهران:  چرا دولت در تعیین میزان عیدی کارمندان، نرخ تورم را محاسبه و مورد ملاک قرار نداده است؟ مبلغ یک میلیون تومان عیدی، کدام یک از نیازهای یک خانواده را تامین می کند؟

# اتوبوس_فرسوده

جوادی از تهران: تعداد اتوبوس های فرسوده تهران که حتی بخاری هم در این روزهای سرد ندارد، بسیار زیاد است. چرا مدیران شهری، اقدامی برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی انجام نمی دهند؟!

# طرح_ آبیاری

شهروندی از شوشتر:  مسوولان طرح آبیاری شهر شوشتر، بابت خدمات دهی و آبرسانی به زمین های کشاورزی این شهر در سال 97 از تمامی کشاورزان درخواست پول کرده اند، این درحالی است که در این سال هیچ کشاورزی از این آب استفاده نکرده است.

# شرکت_خودروسازی

حسن زاده از تهران: سال گذشته خودرویی ثبت نام کردم که بعد از تحریم ها اعلام شد باید با خودرویی دیگر تعویض شود. بنده طبق اطلاعیه این شرکت نوع خودرو را عوض کردم و ضرر آن را نیز به جان خریدم، ولی اخیرا خودروی تغییر داده شده دوباره در حال تولید است. تکلیف افرادی که مانند بنده خودرو را تعویض کردند و متضرر شدند، چیست؟

# دانشگاه _پیام نور

باقری از تهران: متاسفانه به دلیل بی ارزش و نامعتبر بودن مدرک دانشگاه پیام نور، فارغ التحصیلان این دانشگاه فرصت های شغلی را از دست می دهند. حتی فارغ التحصیلان دکترا که سعی دارند در هیات علمی جذب شوند در مصاحبه رد صلاحیت می شوند. مگر این دانشگاه مورد تایید وزارت علوم نیست؟ جالب تر این است که حتی خود این وزارتخانه کمترین ارزش را برای این دانشگاه قائل است. مسوولان محترم به این موضوع رسیدگی کنند.

# برنامه_زنده

عباسی  از شاهرود: از مسوولان شبکه افق درخواست می شود برنامه های ضبط شده را دیگر پخش نکنند و مانند گذشته اجرای زنده داشته باشند