آرشیو یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۹۷۰۹
ورزشی
۱۱

گوناگون

ریوالدو: مسی در  بارسلونا  می ماند

ریوالدو ستاره افسانه ای تیم بارسلونا و تیم ملی برزیل به عنوان یکی از آخرین نفراتی که در خصوص احتمال جدایی مسی از جمع آبی  و  اناری ها اظهارنظر  کرد، بر این باوراست که مسی بازیکنی تک باشگاهی است و هرگز بارسا را ترک نخواهد کرد.    

همدانی: به آبی پوشان خوشبینم

 پیشکسوت استقلال گفت: الاهلی به طور حتم از نام و اعتبار استقلال وحشت خواهد داشت و آبی پوشان می توانند همچون بازی با الریان و الکویت به برتری برسند.همدانی اظهار داشت: قطعا مصدومیت قائدی و دیاباته در روند تیمی استقلال تاثیرگذار خواهد  بود.    

پرواز تیم ملی ژیمناستیک

 تیم ملی ژیمناستیک ایران جهت شرکت در جام جهانی ملبورن که یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک است،  امروز  راهی استرالیا می شود. کیخا، جامعی و احمد کهنی اعضای تیم ملی ژیمناستیک را تشکیل می دهند .    

بسکتبال با ویلچر در پارالمپیک

 رضایی  دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک گفت: پس از رایزنی با سازمان های جهانی فوتبال پنج نفره و بسکتبال با ویلچر برای حضور این دو تیم در پارالمپیک،  سازمان جهانی تنها با حضور بسکتبال با ویلچر ایران در توکیو موافقت کرد.    

استقلال فاتح دربی امیدها

تیم امید استقلال توانست دربی پایتخت را به نفع خود تمام کند. دیدار دو تیم  پرسپولیس و استقلال از هفته بیست و هشتم لیگ استان تهران دیروز  برگزار شد و با برتری دو  بر  صفر امیدهای استقلال به پایان رسید.     

کلوپ: قهرمانی، شانس هم می خواهد

سرمربی تیم  لیورپول معتقد است که یوونتوس شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارد. کلوپ گفت: تیم های قدرتمند زیادی در لیگ قهرمانان هستند که باید برای تقابل با آن ها آماده بود، سپس شانس هم باید با شما یار باشد تا بتوانید چیزی به دست بیاورید و در نهایت داشتن تیمی باکیفیت همیشه تفاوت را رقم نمی زند، بیشتر این مسئله مهم  است که چه تیمی بتواند عملکرد درستی از خود ارائه دهد، جاه طلبی خود را نشان دهد و در مقاطع لازم تاثیرگذار باشد. در نهایت برای قهرمانی به شانس هم نیاز خواهید داشت.    

وزنه برداران در  تاشکند

گروه نخست کاروان وزنه برداری نوجوانان و جوانان ایران دیروز  به تاشکند محل برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا اعزام شدند.  197 وزنه بردار دختر و پسر دراین دوره از مسابقات حاضر هستند.