آرشیو سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۲۲۴۰۸
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

مردمی که سیدالشهدای مقاومت را تشییع کردند و وصیتنامه این عزیز سرباز ولایت در قول و عمل را شنیدند از آنان انتظار می رود به کسانی رای دهند که روزه خود را در سفارت انگلیس خبیث افطار نکنند، با موگرینی سلفی نگیرند، از نجومی بگیران حمایت نکنند، فاصله طبقاتی را کاهش دهند به ندای شهید عزیز سلیمانی لبیک بگویند و کشور را از وابستگی نجات دهند و به اقتصاد مقاومتی تکیه نمایند.

شکیبا و طاهری

2 نکته برجسته از مهم ترین فراز وصیتنامه سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی بود

1- حمایت از ولی فقیه 2- مظلومیت امام خامنه ای عزیز. وظیفه نخبگان جامعه (حوزوی و دانشگاهی است) که با حرکت در مسیر ولایت، باری از مظلومیت امام مسلمین را بر دوش کشند.

2977—0933

به خاطر راهنمایی های  حاج قاسم عزیز در انتخابات شرکت می کنم و به کسانی که به آرمان های نظام وفادارند رای خواهم داد نه کسانی که با دروغ و فریب سرکارآمدند، به فساد مالی آلوده شدند، فاصله طبقاتی را گسترش دادند و فقر و بیکاری و رکود را رقم زدند!

دباغ زاده

وزیرخارجه آمریکا در مصاحبه اخیر خود در خصوص انتخابات مجلس ایران جمله آقای روحانی رئیس جمهور کشورمان که عبارت انتخابات تشریفاتی را به کار برده بود تکرار کرده است. باید تاسف خورد که عده ای دانسته یا ندانسته کمک حال دشمن شده اند.

احمدی از بابل

  گرانی مسکن، خودرو، اقلام خوراکی و کالاهای پرمصرف و... جای هیچ دفاعی برای دولت آقای روحانی نمی گذارد و این را از سخنان آقای روحانی می توان فهمید.

3425—0911

آقای روحانی اگر مخالف دیوارکشی است پس چرا بین مردم و خرید مایحتاج زندگی دیوار بلندی کشیده اند ملت از شعار دادن ایشان خسته شده اند چه باید بکنند؟

9286—0915

دشمنانی که انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران را تحریم کرده اند کار درستی انجام داده اند. اگر دشمنان ما در طول عمر خود یک کار مفید انجام داده باشند همین است که انتخابات کشورمان را تحریم کرده اند. خوشحال هستیم که در ایران کسی روی موضوع تحریم انتخابات حساب باز نمی کند.

6043—0916

اگر در دوره های قبل مردم را از تحریم و سایه جنگ می ترساندند اما در این دوره از انتخابات کاملا واضح است که دستشان خالی است. لذا اول حرف از تحریم انتخابات زدند و بعد به شورای نگهبان تاختند اما وقتی بی تفاوتی مردم نسبت به مواضع شان را مشاهده کردند سعی کردند با ارائه چند لیست وارد عرصه انتخاباتی شوند تا بیش از این رسوایی به بار نیاورند.

0382—0903

  لطفا آقای رئیس جمهور توجه بفرمایندکه موضوع دیوارکشی برای ایجاد جنگ روانی علیه منتقدین شان نخ نما شده و در این انتخابات به کارشان نمی آید.

9970—0938

آقای رئیس جمهور در حالی از دیوارکشی در داخل دانشگاه در اول انقلاب انتقاد می کند که خود ایشان در این چند سال بین دولت و ملت دیوار بی اعتمادی ایجاد کرده است!

5830—0915

  باید قانونی وضع بشود که براساس آن شورای محترم نگهبان در طول دوره چهار ساله مجلس این حق را داشته باشد که صلاحیت نمایندگان را رصد کند و چنانچه هر نماینده ای صلاحیت نمایندگی را از دست داد توسط این شورا کنار گذاشته شود.

3170—0911

رئیس جمهور افتخار می کند که اینترنت و فضای مجازی را حتی به روستاهای دوردست هم برده است ولی آیا دشمنان از طریق همین فضای مجازی لجام گسیخته، به دنبال گسترش بی حیایی و بی بندوباری و هرزگی حتی در روستاها هم نبوده اند؟ برای مقابله با این تلاش دشمن و آثار تلخ آن چه کرده اید؟

9961—0902

صبح روز جمعه مردم گیلان از خانه های خود خارج شدند تا به راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بروند ولی تمام جاده های اصلی و فرعی از برف مسدود بود و هیچ مسئولی متاسفانه پای کار نبود. چرا؟

چناری

مسئولین استان گیلان پاسخ بدهند مشکل کجاست که با یک بارش زیر 50 سانت تمام استان قفل می شود و بعد از گذشت چند روز هنوز با مشکل مواجه هستیم؟ مدیریت بحران که شعارش را می دهند وقتی پیش بینی های لازم را نمی کند اصلا به چه کار می آید؟

8916—0911

دشمنان تابلودار نظام برای صدور نفت کشورمان مشکل ایجاد می کنند اما عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد. لازم است مسئولین از این موقعیت کمال استفاده را بکنند و کشور را از وابستگی به نفت نجات دهند تا در گام دوم انقلاب با سرعت بیشتری به سوی اهداف انقلاب قدم برداریم.

3450—0913

سرنگونی جنگنده تورنادو عربستان سعودی بر فراز آسمان یمن توسط نیروهای انصارالله ضربه دیگری به سرمایه گذاری های نظامی، اطلاعاتی و حیثیتی ائتلاف سعودی است.

0291—0918

برخی مسئولین اصرار داشتند که پنجشنبه ها باید تعطیل رسمی اعلام شود اما این ایده با مخالفت مردم و کسبه مواجه شد، اما همین عده از مسئولان با تعطیلی روزهای مبارک همانند میلاد حضرت زهرا(س) و... مخالفند یا سعی می کنند اظهارنظری نکنند. چرا؟

1442—0919

یک معلم هستم و 12 نفر نان خور دارم به دلیل اینکه در یک گروه جهادی فعالیت می کنم صاحب حساب بانکی می باشم که تراکنش های آن مربوط به این گروه جهادی است دولت به بهانه وجود صورتحساب مالی در این حساب کمک معیشتی بنده و خانواده ام را قطع کرده و پیگیری ها نتیجه نداده است.

شجاع داوری

برای سهمیه بنزین سرویس مدارس ابتدا اعلام کردند که تمامی رانندگان مجاز باید در سامانه سهمیه سپند ثبت نام کنند - هزینه ثبت نام و مشکلات سامانه بماند- بعد اعلام کردند سهمیه نمی دهیم! مابه التفاوت سهمیه بنزین را می دهیم! بعد گفتند باید شماره «شبا»ی خود را در سامانه وارد کنید! بعد از دو ماه مقداری برای عبوری واریز شد. بعد گفتند باید تمام خانواده ها  و فرزندانشان در سامانه سپند ثبت نام کنند تا سهمیه تعلق بگیرد! بعد از دو ماه دوباره گفتند نرم افزار پیمایش را باید نصب کنید تا هزینه بنزین پس از محاسبه کیلومتر برایتان واریز شود. حال هم می گویند کسانی که ماشین به نامشان نیست باید از دفترخانه وکالت نامه بگیرند. ما که از تدبیر چیزی ندیدیم! حداقل با روان مردم بازی نکنید!

2893—0911

چرا پرداخت هزینه حمل و نقل خودرو در دفاتر اسناد در نقاط مختلف کشور متفاوت است؟ لازم است مسئولین امر نسبت به یکسان سازی اقدام نمایند تا مردم از سردرگمی رهایی یابند.

0685—0916

اخیرا تعداد سگ های ولگرد بیمار در شهر بهشهر مازندران بسیار زیاد شده که به برخی مردم هم آسیب رسانده اند. از مسئولین امر درخواست می شود نسبت به جمع آوری آنها جدیت بورزند.

بزرگی - بهشهر

مخازن سیار گاز، نفت و بنزین که در جاده های کشور با ماشین های یدک کش جابه جا می شوند بدون حفاظ هستند و به هنگام تصادف خطر انفجار یا خسارت بالا دارند. چرا برای جلوگیری از خطر با حفاظ مخصوص محافظت نمی شوند.

2452—0916

اگر جریان انقلابی کشور در ارائه لیست واحد اهتمام نداشته باشد و جبهه مقابل باز بتواند با نیرنگ و فریب وارد مجلس شود و 4 سال مردم را به حاشیه سازی سرگرم نماید قطعا فردا نمی توانند پاسخگوی ملت باشند.

8495—0911 و 4970—0912و 6858—0919