آرشیو سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۵۶۰۳
ورزش
۴

پرسپولیس و سپاهان به دنبال امتیاز گرفتن از تیم های عربی

در انتظار برد

دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا امشب مقابل حریفانشان به میدان می روند.

طبق تصمیم غیرمنطقی کنفدراسیون فوتبال آسیا تمام بازی های رفت با میزبانی حریفان ما برگزار خواهد شد و دو دیدار امشب هم در خانه شارجه و السد انجام می شود.

پرسپولیس که هفته اول با مجموعه ای از اشتباهات فردی 3 امتیاز را به الدحیل قطر تقدیم کرد، امشب در امارات و در ورزشگاه شارجه مقابل تیم نه چندان قدرتمند شارجه قرار خواهد گرفت. شارجه در آخرین بازی لیگ امارات که هر هفته آن طی 21 روز برگزار می شود، مقابل العین به تساوی یک بر یک رسید. این تیم هم اکنون با 28 امتیاز تیم پنجم لیگ 14 تیمی امارات است. الاهلی 36 امتیازی، العین 31 امتیازی، الجزیره 31 امتیازی و الوحده 29 امتیازی در رده های اول تا چهارم هستند. پرسپولیس اگر اشتباهات فردی بازی اول را نداشته باشد می تواند به راحتی این تیم را شکست دهد. برای پرسپولیس برد در این بازی به معنای زنده ماندن آرزوهای صعود است.

یحیی گل محمدی که در بازی اول خیلی راحت تسلیم شد، در این بازی باید تاکتیک مناسبی انتخاب کند و تیمش را به ریتم تندتری برساند تا برای ماندن در جدول، به سه امتیاز بازی امروز دست پیدا کند. او برای بازی امروز همه بازیکنان خود حتی مهدی ترابی را (که به تازگی از مصدومیت مختصرش رها شده) در اختیار دارد.  

سپاهان که در بازی اول العین را با چهار گل نابود کرد، در بازی امشب در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه ورزشگاه خانگی السد هم به سه امتیاز فکر می کند.

السد با 30 امتیاز در رده سوم جدول لیگ ستارگان قطر قرار دارد و الدحیل 33 امتیازی و الریان 31 امتیازی را بالاتر از خود می بیند. السد در آخرین بازی لیگ ستارگان قطر، السیلیه را با سه گل شکست داد. سپاهان هم تمام بازیکنان ارزشمند خود را در اختیار دارد و امیدوار است بتواند سه امتیاز بازی امشب را هم مانند هفته اول به راحتی از آن خود کند.

برنامه بازی های امروز 

گروه C

شارجه امارات - پرسپولیس ایران (19:05)

التعاون عربستان - الدحیل (19:05)

گروه D 

العین امارات - النصرعربستان (18:25)

السد - سپاهان (19:05)