آرشیو سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۵۶۰۳
رسانه
۵

سام درخشانی مجری «ایران» شد

ضبط مسابقه «ایران» با اجرای سام درخشانی به زودی آغاز می شود.

به گزارش جام جم، سام درخشانی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون اجرای مسابقه تلویزیونی ایران به کارگردانی سعید رضایت را به عهده گرفته است. این مسابقه اولین تجربه مجریگری درخشانی پس از حدود دو دهه بازی در سینما و تلویزیون محسوب می شود.

هاشم رضایت تهیه کننده ایران درباره وضعیت تولید حال حاضر این مسابقه بزرگ گفت: به دلیل تاخیری که در اتمام ساخت دکور و طراحی نرم افزار مسابقه به وجود آمد، ضبط مسابقه مقداری دیرتر از برنامه ریزی اعلام شده آغاز می شود و همین امر پخش را نیز به تعویق انداخت. با این حال ثبت نام شرکت کنندگان طی فراخوانی که از دو هفته پیش اعلام کردیم، آغاز شده و ظرف چند روز آینده ضبط برنامه نیز آغاز خواهد شد.

وی افزود: مسابقه ایران در 156 قسمت برای پخش از شبکه یک سیما تولید می شود و براساس برنامه ریزی های انجام گرفته پخش آن به صورت دو روز در هفته (چهارشنبه و پنجشنبه شب ها) خواهد بود. در ایام نوروز 99 نیز این مسابقه به صورت هر شبی و به صورت ویژه و با اتفاقات متنوع و جذاب روی آنتن می رود.

این تهیه کننده در ادامه با اشاره به نحوه ثبت نام مخاطبان در مسابقه گفت: علاقه مندانی که می خواهند همراه خانواده، دوستان، همکلاسی ها و... در این مسابقه شرکت کنند، می توانند با مراجعه به سایت شبکه یک و دانلود نرم افزار ایران، با تشکیل یک گروه پنج نفره آمادگی خود را برای دریافت جایزه مسابقه اعلام کنند. در این نرم افزار تمامی سوالات و پاسخ های آن وجود دارد و شرکت کنندگان در طول مرحله دانلود نرم افزار تا حضور در استودیوی برنامه هیچ گونه هزینه ای را پرداخت نمی کنند.

رضایت در پایان درباره حامی مالی مسابقه نیز گفت: هزینه های مسابقه و جوایز شرکت کنندگان از سوی شبکه یک سیما پرداخت می شود و برنامه فعلا حامی مالی ندارد.

سوالات این مسابقه با شعار «ایران را با «ایران» بشناسید» در زمینه های فرهنگ و هنر، تاریخ، جغرافیا، ورزش، گردشگری، ادبیات، مشاهیر، سینما و تلویزیون، به طور کلی در مورد کشور عزیزمان ایران طراحی شده است.