آرشیو سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۹۷۱۱
ورزشی
۱۱

گوناگون

روسیه قهرمان اروپا شد

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی اروپا  درایتالیا برگزار شد و در پایان تیم روسیه با 5 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز به عنوان قهرمانی دست یافت. تیم های آذربایجان و گرجستان نیزدوم و سوم شدند.    

 آزاد کاران به هند می روند

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان برای حضور در رقابت های کشتی قهرمانی آسیا روز پنج شنبه راهی هند می شوند.این رقابت ها از روز3 اسفند  برگزار خواهد شد.    

حسن پور 3 مدال کسب  کرد

محمد حسن پور ملی پوش تیم وزنه برداری نوجوانان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا به یک مدال نقره و دو نشان برنز دسته 89 کیلوگرم رسید.    

 هدف  کاراته کای پرافتخار

 کاراته کای پرافتخار ایران پس از کسب سهمیه بازی های المپیک گفت: اکنون تمام فکرم موفقیت در المپیک است تا موجب شادی مردم ایران شوم.بهمن عسگری اظهار داشت: خوشحالم از اینکه به عنوان نخستین نماینده تاریخ کاراته ایران به سهمیه المپیک دست یافتم.    

بانوی دونده رکورد شکست

 فرزانه فصیحی، بانوی دونده ایران روز گذشته در دوی 60 متر کاپ بین المللی استانبول دوید و رکورد ملی ایران را که پیش ازاین هم در اختیار خودش بود، شکست.     

 شهرخودرو  باز هم نبرد

 تیم فوتبال شهر خودرو  در دومین دیدار خود  در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر پاختاکور ازبکستان با نتیجه سه بر صفر مغلوب شد.    

العنبری: برای پرسپولیس برنامه داریم

سرمربی تیم فوتبال الشارجه گفت: پرسپولیس بازیکنان بزرگی دارد و درسال های اخیر همواره قهرمان ایران بوده است و انتظاردیدار سختی را داریم. العنبری گفت: باید برای لحظه لحظه بازی برنامه داشته باشیم. پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و تیم خطرناکی است . برای کنترل خط حمله آن ها نیز برنامه خواهیم داشت .    

هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا شکست استقلال برابر الاهلی

تیم فوتبال استقلال که نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا را با تساوی برابر نماینده عراق به پایان برده بود، در دومین دیدار برابر تیم الاهلی عربستان تن به شکست 2 بر یک داد. تک گل استقلال را ارسلان مطهری در دقیقه 22 به ثمر رساند.