آرشیو سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۲۲۴۰۸
اخبار کشور
۹

رزمایش بالگردهای بازآماد شده و ارتقا یافته هوانیروز برگزار شد

رزمایش پروازی ده ها فروند بالگرد بازآماد شده و ارتقا یافته که در دهه فجر توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تحویل پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان شده بود، روز دوشنبه برگزار شد.

این رزمایش با پرواز بیش از 100 فروند بالگرد جنگنده، شناسایی رزمی، ترابری سنگین و ترابری تاکتیکی هوانیروز اصفهان و بالگردهای تازه وارد به این پایگاه برگزار شد.

همچنین بالگردهای جدید نیز در این رزمایش توسط خلبانان این پایگاه به پرواز درآمدند.

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در این رزمایش گفت: عملکرد شایسته سامانه های فنی و تعمیر و نگهداری بالگردها در حفظ و ارتقاء قدرت آتش و توان پروازی هوانیروز ستودنی است.

سرتیپ ستاد خلبان سید قاسم خاموشی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزتمند هوانیروز با اشاره بر ارتقاء توان در حوزه های نیروی انسانی و بالگردی و تسلیحات تاکید کرد و ادامه داد: در تقویت توان رزمی برای تولید قدرت بازدارنده و نیز ارائه خدمات هوایی امدادی به مردم ، هیچ فرصتی را از دست نخواهیم داد.

 چندی پیش ده ها فروند بالگرد باز آماد شده و ارتقا یافته  ارتش در دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح وفرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به پایگاه هوانیروز اصفهان ملحق شد.