آرشیو سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۵۶۰۳
زندگی
۱۳

حق با شماست

# خودرو_معضل

صفاری از سمنان: با وجود کسری در تولید خودرو و قطعات آن و گرانی بسیار زیاد خودرو و البته حمایت های بی شمار دولت از خودروسازان، هیچ تغییری در بازار خودرو دیده نمی شود و قیمت ها روز به روز درحال افزایش است. چرا دولت واردات خودرو را آزاد نمی کند؟ حمایت تا کی؟ 

# شهرداری_مسکن 

جهرمی از تهران: شهرداری تهران با افزایش مالیات پروانه ساخت، مقصر اصلی گرانی مسکن است و متاسفانه شهرداری نه تنها به وظایف اصلی خود عمل نمی کند بلکه مشکلات بسیاری را نیز برای مردم ایجاد می کند.

 # سایپا_خدمات 

سلیمانی از تهران: خدمات پس از فروش شرکت سایپا بسیار ضعیف شده است و مانند فروش خودرو نواقص زیادی دارد.

 # گرانی_مسکن ملی 

دانش از تهران: آپارتمان 80 متری در شهر جدید پرند کمتر از 200 میلیون تومان است. بر چه اساسی در طرح مسکن ملی باید برای خرید یک واحد آپارتمان در این شهر، متری 5/3 میلیون تومان آن هم تحویل دوسال دیگر پرداخت کنیم؟ بهتر است وزارت شهرسازی در این باره تجدیدنظر کند.

 # بدقولی_خودروساز 

باهوش از مازندران: شرکت سایپا در تحویل خودروهای پیش فروش بسیار بدقول بوده و هیچ اهمیتی به تعهداتی که دارد، نمی دهد. چرا مسوولان محترم رسیدگی نمی کنند؟

جوابیه:

در پی درج پیامی در روز شنبه 1398/10/07 با عنوان «رفع مشکل ترافیک خط کندروی میرداماد» رئیس اداره روابط عمومی شهرداری منطقه 3 تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: در راستای رفع گره ترافیکی مورد نظر، طرح اصلاحات هندسی آماده شده و در دست اقدام است که پس از اجرای آن شاهد رفع مشکلات تردد در آن محدوده خواهیم بود. 

همچنین در همین خصوص هماهنگی های لازم با پلیس راهور برای اعمال قانون خودروهای متخلف در محدوده صورت گرفته است.