آرشیو سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۲۲۴۰۸
جامعه
۱۰

اخبار کوتاه اجتماعی

هزینه هر درصد سوختگی پنج تا 10 میلیون تومان است

ایرنا - فرخ فرقانی، دبیر نهمین همایش سوختگی کشور با اشاره به اینکه سالانه 25 تا 30 هزار نفر بر اثر سوختگی بستری می شوند، گفت: هر درصد سوختگی پنج تا 10 میلیون تومان هزینه برجای می گذارد، علاوه بر این آمار سوختگی در کشور بالاتر از آمار جهانی است.

 استمرار ارائه خدمات هلال احمر به زائران حج تمتع 99

ایرنا - دبیرکل جمعیت هلال احمر از ارائه خدمات پزشکی این نهاد به زائران ‎حج تمتع سال آینده با تمام توان و بهتر از گذشته خبر داد.

 آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد پزشکی سال 99

سازمان سنجش- ثبت نام و ویرایش آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته های گروه پزشکی 99 از دیروز آغاز شد و تا ساعت 10 صبح روز 10 بهمن ماه ادامه دارد.

 بزرگراه های منطقه 2 به پد بالگرد مجهز می شوند

شهرنوشت- شهردار منطقه2 با اشاره به تحولات شهری و افزایش جمعیت در تهران، گفت: با هدف آمادگی بیشتر در مواقع بحران و امدادرسانی سریع هوایی، سه پد بالگرد در بزرگراه های منطقه دو احداث می شود.

ارائه 40 هزار کمک هزینه ازدواج به زوج های جوان

کمیته امداد- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از ارائه 40 هزار خدمت جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به زوج های جوان تحت حمایت و خانواده های نیازمند خبر داد و گفت: با تخصیص اعتبار لازم، صف جهیزیه در کمیته امداد تا پایان سال صفر خواهد شد.

 انتقام جویی مجازی توسط کارمند اخراجی

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا- رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از کشف پرونده با موضوع تهدید و هتک حیثیت رئیس یک شرکت با ارسال پیام های تهدیدآمیز و تهمت های واهی در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و واتس آپ خبر داد و گفت: متهم از کارمندان سابق و اخراجی شرکت بوده است.

 قرار نیست پلیس با اقدام سلبی عقب ماندگی سایر نهادها را جبران کند

پایگاه خبری پلیس- معاون اجتماعی ناجا گفت: نباید انتظار داشت متولیان رسانه و آموزش های اجتماعی و اعتقادی هم پای تغییرات و تحولات دهه های اخیر عمل نکرده و پلیس با اقدام سلبی، این عقب ماندگی نهادهای اجتماعی و فرهنگی را که در حوزه جرایم، بزه و آسیب ها به خوبی خود را نشان می دهد، جبران کند.