آرشیو یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۳۶۴۳
سیاست
۳

الو شرق 88948273

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

پیشگیری از تصادف: پیشنهاد می شود در خیابان شهدا، مقابل لاله ششم شهرستان گرگان پل مکانیزه عابر پیاده نصب کنند تا از تصادف و بی نظمی پیشگیری شود. از اعضای شورای شهر، سازمان ترافیک شهرداری و راهنمایی و رانندگی گرگان تقاضای رسیدگی داریم.

مهدی پارسایی

شورای شهر و شهردار تهران مشکل را رفع کنند: چرا پیاده راه میدان امام حسین(ع) میدان شهدا و میدان بهارستان به طور سلیقه ای از سوی شهردار سابق سنگ فرش شده اند و با اینکه محل عبور خودروهاست، کامل آسفالت نمی شود؟ از اعضای شورای شهر و شهردار تهران تقاضای رسیدگی به این موضوع را داریم.

داوود شعبانی

توقع از نمایندگان مجلس: مردم از نمایندگان مجلس توقع دارند بیشتر به فکر آنان باشند. وقتی با رای موکلانشان به ریاست رسیده اند، به وعده هایی که قبل از انتخابات می دهند، جامه عمل بپوشانند.

شیوا احمدی

موزاییک های مشکل ساز: موزاییک های برخی پیاده روها با گذشت زمان لق می شوند یا می شکنند و به محض بارندگی یا شست وشو از سوی مغازه داران با گذر از آنها، آب کثیف روی لباس عابران می پاشد. اگر هنگام ساخت پیاده روها از سیمان درجه یک استفاده کنند، شاید کمتر شاهد هدررفتن هزینه از بیت المال باشیم.

مجید رضایانی

هزینه های بیهوده در ایستگاه های مترو: چرا تابلو برخی ایستگاه های مترو را که قبلا با رنگ زرد و خط درشت تر نوشته بودند، به رنگ سفید و خط ریزتر تغییر داده اند و با این کار هزینه ای بیهوده صرف این گونه کارها شده است؟

عرفان از تهران

پل مکانیزه نصب کنند: ابتدای خیابان پیروزی، منشعب از میدان شهدا، پل عابرپیاده به دلیل اینکه مکانیزه نیست غیرقابل استفاده است. از شهرداری منطقه تقاضا داریم پل غیرمکانیزه را جمع آوری و به جای آن پل مکانیزه نصب کند.

حسین رضایی