آرشیو شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸، شماره ۵۶۰۶
ورزش
۴

فوتبال اروپا

جدایی نصرتی از گل ریحان

محمد نصرتی پس از حدود یک فصل حضور در باشگاه گل ریحان البرز با آمدن کادر جدید مدیریتی این تیم، به همکاری خودش با این باشگاه البرزی پایان داد. نصرتی در گفت وگو با ایسنا، در این رابطه گفت: «چند وقتی بود گل ریحان درگیر مشکلات مالی بود و در ادامه این مساله بحث تغییر مالکیت انجام شد که در نهایت به من گفتند که دیگر سر تمرین نیایم.» با جدایی محمد نصرتی از تیم گل ریحان البرز، ابراهیم طالبی به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد.

عابدزاده در تیم منتخب لیگ پرتغال

مطابق ماه های گذشته goalpoint با بررسی رقابت های لیگ پرتغال، بهترین های ماه ژانویه این لیگ را اعلام کرد که بر این اساس امیر عابدزاده دروازه بان ایرانی تیم ماریتیمو به عنوان بهترین دروازه بان انتخاب شد. عابدزاده در این ماه دو کلین شیت داشت و تنها دو بار دروازه خود را باز شده دید و مهمتر این که  90 درصد شوت هایی که به سمت دروازه او زده شد را مهار کرد.

قائدی در تمرین استقلال

تمرین استقلال برای دیدار با ذوب آهن در هفته بیستم لیگ برتر برگزار شد. در این تمرین که در سالن بدنسازی آکادمی انقلاب برگزار شد، مهدی قائدی، بهترین گلزن استقلال نیز حضور داشت. او در دیدار با الشرطه عراق مصدوم شد و در بازی با الاهلی عربستان نیز غیب بود. بازگشت این مهاجم به تمرینات تیمش، دست مجیدی را برای بازی با ذوب آهن باز می کند.

علیپور چهارمین بازیکن برتر هفته آسیا

علی علیپور، مهاجم پرسپولیس با دبل برابر شارجه در رده چهارم برترین بازیکنان این هفته فوتبال آسیا قرار گرفت. بهترین بازیکن این هفته لیگ قهرمانان، تروهیتو ناکاگاوا مهاجم یوکوهاما مارینوس بود و بافه تمبی گومیس مهاجم الهلال و اکرم عفیف قطری هم در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.