آرشیو شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸، شماره ۵۶۰۶
رسانه: شبکه
۷

خبر

اهالی موسیقی نیامدند

حبیب الله ذوالفقاری، تهیه کننده شب موسیقی در گفت وگو با ایسنا درباره پوشش سی وپنجمین جشنواره موسیقی فجر در قالب این برنامه گفت: از طرف سازمان صداوسیما و مدیریت شبکه چهار سیما برای پرداختن به جشنواره موسیقی فجر هیچ محدودیت و مشکلی نداشتیم، بلکه برعکس، نظرشان بر این بود که جشنواره موسیقی فجر در تلویزیون منعکس شود. او افزود: خیلی ها که باید در برنامه حضور می داشتند نیامدند و بعضی ها هم آمدند اما حرف جدی نزدند؛ در صورتی که من با آنها طرح موضوع کرده بودم که این برنامه بحث جدی درباره موسیقی و به ویژه جشنواره فجر دارد.ذوالفقاری تاکید کرد،این تصور اشتباه است که می گویند محدودیت پوشش جشنواره موسیقی فجر در برنامه ما از جانب سازمان صداوسیما بوده است .

حضور بیش از 400 خبرنگار

بیش از 400 خبرنگار مقیم و غیرمقیم رسانه های خارجی حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای را در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی پوشش دادند.

به گزارش اداره کل رسانه های خارجی،برای انتخابات مجلس یازدهم، 192 روادید مطبوعاتی برای نمایندگان غیرمقیم رسانه های خارجی وابسته به 80 رسانه و 23 کشور جهان، صادر شده است. مشارکت 300 نماینده مقیم وابسته به 170 رسانه از 34 کشور در پوشش خبری این دوره از انتخابات اتفاق دیگری بود که در این گزارش به آن اشاره شد.