آرشیو شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸، شماره ۴۸۳۳
شرکت ها
۱۷
لوازم خانگی

ماشین لباس شویی «جی پلاس» در هفت مدل

ماشین لباس شویی های برند ایرانی جی پلاس در هفت مدل و با امکاناتی به روز از این پس در سراسر کشور و در فروشگاه آنلاین گلدیران قابل خریداری است.

پس از خروج کمپانی کره ای ال جی از ایران، گلدیران به عنوان نماینده انحصاری و رسمی این برند لوازم خانگی، اقدام  به معرفی یک برند ملی کرد. هر چند گلدیران به دنبال افزایش تحریم ها و محدودیت های بین المللی، دچار چالش جدی شد؛ اما این شرکت که سال ها تجربه تولید لوازم خانگی را در بازار ایران دارد، با معرفی برند ایرانی جی پلاس دور جدید فعالیت خود را آغاز کرده است و حالا خبر می رسد که ماشین لباس شویی جی پلاس روی خط تولید قرار گرفته است. در مراسم رونمایی محصولات جدید لوازم خانگی جی پلاس علاوه بر اعلام  اضافه شدن سه محصول جدید این شرکت مشخص شد که جی پلاس تنها به سه محصول جدید بسنده نکرده و سبد محصولاتش را با ورود به دنیای کامپیوتر و موبایل نیز تکمیل کرده است.

مجهز بودن به موتور هوشمند اینورتر و مجهز به برنامه های متنوع شست وشو، دارای نمایشگر لمسی، قابلیت از بین بردن انواع لکه ها، مصرف بهینه انرژی و قابلیت ضدچروک کردن لباس ها از جمله امکانات ماشین لباس شویی های جی پلاس اعلام شده است.