آرشیو شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸، شماره ۵۶۰۶
ورزش
۱۷

نامه نگاری کلوپ و هوادار 10 ساله منچستر

در این روزها که لیورپول با هدایت یورگن کلوپ به قهرمانی در لیگ جزیره نزدیک تر می شود، یک گروه بیش از همه از این اتفاق ناراحت هستند. هواداران منچستر یونایتد به هیچ وجه دوست ندارند رقیب و دشمن دیرینه شان به قهرمانی در انگلیس برسد. این خواسته بین منچستری ها کوچک و بزرگ نمی شناسد و حالا یک هوادار ده ساله یونایتد برای یورگن کلوپ نامه ای احساسی نوشته است.

به گزارش میرر، او در این نامه نوشت: یورگن کلوپ عزیز، نام من دارا کرلی است. من ده ساله هستم و طرفدار منچستر یونایتد. برای شما نامه نوشته ام تا از شما گلایه کنم. لیورپول بیش از حد در مسابقات برنده می شود. اگر 9 بازی دیگر را ببرید، در این صورت بدون شکست در فوتبال انگلیس قهرمان می شوید که یک رکورد است.

برای یک هوادار منچستر یونایتد، این بسیار ناراحت کننده است. بنابراین دفعه دیگر که لیورپول بازی می کند، لطفا شکست بخورید. کافی است که فقط اجازه دهید تیم دیگر گلزنی کند. امیدوارم شما را ترغیب کرده باشم که قهرمان لیگ نشوید و بازی هایتان را نبرید.

نوع واکنش یورگن کلوپ هم به این نامه در نوع خود جالب بود. او در پاسخ به این پسر ده ساله نوشت: اول می خواهم از تو به خاطر نامه ای که برایم نوشتی قدردانی کنم. متاسفانه، این بار نمی توانم درخواستت را برآورده کنم. همان طور که تو می خواهی لیورپول ببازد، کار من هم این است که هر کاری انجام دهم تا به لیورپول کمک کنم پیروز شود، چون میلیون ها نفر در سراسر دنیا به دنبال پیروزی لیورپول هستند. من واقعا نمی خواهم آنها را ناامید کنم. اما از بخت خوب برای تو، ما پیش از این بازی هایی را باخته ایم و در ادامه نیز خواهیم باخت. مشکل اینجاست که تو در ده سالگی تصور می کنی اوضاع همیشه همین گونه باقی خواهد ماند؛ ولی من با 52 سال سن به تو می گویم که چنین چیزی امکان ندارد و این وضعیت تغییر خواهد کرد.