آرشیو شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸، شماره ۹۷۱۴
ورزشی
۱۱

گوناگون

کشتی بر بام آسیا ایستاد

تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با 5 مدال طلا، یک مدال نقره و3 مدال برنز  مقتدرانه عنوان قهرمانی آسیارا  در هند را بدست آورد.تیم ایران با  5 مدال طلای ناصرپور، کاویانی نژاد،  ابراهیمی، ساروی و میرزازاده،  یک مدال نقره پشتام و3 مدال برنزمحسن نژاد ، دلخانی و اسدی وکسب 190 امتیاز مقتدرانه قهرمانی شد.    

پیروزی تیم ملی بسکتبال

تیم ملی بسکتبال کشورمان در اولین دیداراز مرحله مقدماتی رقابت های انتخابی کاپ آسیا برابر سوریه به برتری رسید.در این بازی که درسالن آزادی برگزار شد تیم ایران با نتیجه 94 بر 48 سوریه را شکست داد.    

تمدید بنزما با رئال مادرید

 کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال با سران باشگاه مادریدی به توافق رسید تا قراردادش را تمدید کند.برنامه رئال این است که هرسال قرارداد بازیکنان بالای 30 ساله خود را تمدید کند.     

کاراته به اتریش می رود

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: هدف ما کسب سه سهمیه المپیک است و تلاش می کنیم تا دل مردم را شاد کنیم. هروی اظهار کرد: باتوجه به اینکه دومرحله دیگر ازمسابقات گزینشی المپیک باقی مانده است اما توانستیم در دو وزن دو سهمیه به دست آوریم. چهارشنبه به اتریش می رویم تا درمسابقه دیگری با حریفان به رقابت بپردازیم.    

سفر اسکوچیچ به بلژیک

 سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با ملی پوشان کشورمان دربلژیک دیدار کرد.اسکوچیچ درسفر خود به بلژیک  دیداری با عزت اللهی وابراهیمی انجام داد و با کادر فنی یوپن هم درارتباط با این دو بازیکن ایرانی گفت وگو کرد.    

موسوی: استقلال چاره ای جز برد ندارد

 پیشکسوت تیم استقلال گفت: شاگردان  مجیدی اگر می خواهند درلیگ برترهمچنان مدعی قهرمانی باشند، چاره ای جز شکست دادن ذوب آهن ندارند. موسوی افزود: دیداربا ذوب آهن برای استقلال حساس است اما فقط نگران خستگی بازیکنان این تیم هستم .    

فان دایک: لیورپول در  آنفیلد می جنگد

مدافع لیورپول تاکید کرد که تیمش هیچ ترسی از اتلتیکو مادرید ندارد و درآنفیلد با جبران شکست دور رفت صعود خواهند کرد. .فان دایک گفت: نتیجه دیدار رفت ناامید کننده بود اما تیم برنده بعد ازدو بازی تعیین می شود و هنوز بازی برگشت باقی مانده است. درآنفیلد خواهیم جنگید و برای صعود به دور بعد نهایت تلاشمان را به کار می گیریم.