آرشیو دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸، شماره ۲۲۴۱۳
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

مردم ایران اسلامی نامزدهایی را برای مجلس انتخاب کردند که احساس کردند مسیر آنان با شهید سلیمانی یکی است. حالا باید شاهد ضربه مغزی شدن پادوهای داخلی آمریکا در کشور باشیم.

3767—0919

پیروزی قاطع جریان انقلابی و پیگیر مدیریت کارآمد و جهادی و متعهد و متخصص را به ملت در خط ولایت و مکتب سردار دل ها سلیمانی عزیز و جبهه مقاومت تبریک عرض می کنم. ان شاءا... نمایندگان جریان انقلاب بتوانند توقع ملت را برآورده و چرخ های متوقف شده را به حرکت وادارند و منشا خیر و برکت برای کشور شوند.

قادری

پیروزی جبهه مقاومت در انتخابات اخیر را که عنایت حضرت باری تعالی بر ملت ما بود به تمامی ولایتمداران تبریک عرض می کنم. واقعا اراده حضرت حق بر این تعلق گرفته که ملت ما را یاری نماید و علی رغم ددمنشی چند سال اخیر شیطان بزرگ و اذنابش در توطئه های متعدد علیه نظام، جمهوری اسلامی سربلند و پیروز و بر تمامی توطئه ها فائق آمد. ان شاءا... مجلس ولایتمدار منویات رهبر حکیم و فرزانه را اجرا و مقدمات پیشرفت کشور و کاهش مشکلات اقتصادی را فراهم آورد.

شجاع- بوکان

خدا را شکر می کنم که مجلس آینده مجلس انقلابی شد. ان شاءا... با مجلس جدید و دولت انقلابی که شکل خواهد گرفت مشکلات رفته رفته از سر راه مردم و انقلاب برداشته شود و ملت زندگی راحتی پیدا کنند.

0049—0911

از ملت فهیم ایران که به رغم همه مشکلات و کم کاری های دولت پای صندوق های رای آمدند و مجلس آینده را تشکیل دادند تقدیر و تشکر می کنیم.

8886—0930

آیا این سوال برای برخی از مسئولین و مردم پیش نیامده که چرا یک روز قبل از انتخابات خبر فوت دو نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا منتشر می شود و به دنبال آن برخی نشریات زنجیره ای با تزریق اضطراب و ترس در کشور به دنبال توهم پراکنی هستند و آن قدر جلو می روند که به استامپ های رای گیری هم آلودگی به ویروس کرونا را نسبت می دهند! امیدوارم دستگاه قضایی پیگیر و پاسخگو باشد.

2298—0919

کرونا یک ویروس نیست بلکه یک ابزار سیاسی است که آمریکای تروریست با استفاده از آن از دیگر کشورها باج خواهی می کند و در ایران هم شاهد هستیم که عوامل نفوذی دشمن سعی داشتند با کرونا امتیازات سیاسی

کسب کنند.

1700—0936

غربی ها که ماه هاست با ما مبادله تجاری ندارند. چرا عده ای در داخل کشور به خاطر اظهارات جدید آنان درباره FATF، از روزهای سخت سخن می گویند! این موضوع ماه هاست در جریان است و هیچ چیز جدیدی

رخ نداده است.

2401—0919

اینکه کرونا ویروس دلیلی شده برای کمبود لوازم بهداشتی و ماسک، افزایش نرخ دلار و سکه، گران شدن خودرو و... شرم آور است. زمانی که عده ای، مردم را درباره سلامتشان مضطرب می کنند، عده ای هم مشغول کاسبی از این جنجال هستند. اینها باید به زودی به مردم معرفی شوند.

0291—0918

از همه کسانی که شبانه روز برای ائتلاف نیروهای انقلاب زحمت کشیدند و موفق هم شدند تقدیر و تشکر می کنیم. امیدواریم نمایندگانی که به مجلس راه پیدا کرده اند با تمام وجود در خدمت مردم باشند.

5030—0914

آقای زیباکلام گفته است مجلس آینده با کشور چه خواهد کرد؟ عرض بنده این است که دیگر خراب تر از مجلس دهم قطعا نخواهد کرد و ان شاءالله دست نفوذی ها را می بندد و با کمک قوه قضائیه بر اقتدار نظام و پیشرفت کشور خواهد افزود.

2907—0912

آقای آشنا! شورای محترم نگهبان در تمام ادوار و انتخابات حضور داشته و طبق وظیفه قانونی خود عمل کرده است. عامل اصلی کاهش حضور در انتخابات را باید در عملکرد بسیار ضعیف دولت و مجلس و دیگری فتنه آمریکایی ایجاد رعب عمومی رسانه های دولتی و نزدیک به دولت درباره بیماری کرونا جست وجو کرد.

3107—0902 و نیکنام

یکی دو روز مانده به انتخابات برخی افراد با شایعات گسترده در رشت به مردم اعلام می کردند بیمارستان های رشت مملو از مبتلایان به بیماری «کرونا» است تا با این روش مانع پیروزی جریان انقلابی شوند! ولی به حمد الهی و برکت خون سردار سربلند و شهیدمان حاج قاسم سلیمانی تیرشان به سنگ خورد!

زاهد- رشت

ثبت نام اینترنتی برای خرید خودرو مشکل جدی مردم شده، درخواست داریم متناسب با جمعیت استان ها و شهرهای کشور سهمیه بندی و توزیع بشود.

2075—0914

توصیه ما این است که قیمت بنزین تک نرخی شده و هر لیتر به قیمت 2 هزار تومان عرضه بشود. امیدواریم دولت و دولتی ها روی این پیشنهاد فکر کنند و در صورت صلاحدید تصمیم بگیرند.

3660—0915

هنگام تحویل برگ های سهام یکی از فرزندانم که سرباز بود به ایشان ندادند حال با توجه به اتمام خدمتش از مسئولین امر درخواست می کنم که سهام وی را هم تحویل نمایند. اخیرا نیز مکان سهام عدالت در کرج جابه جا شده و از مکان جدید آن اطلاعی ندارم تا پیگیری کنم. از مسئولین امر درخواست می کنم که آدرس آن را اعلام نمایند.

فرجی- کرج

مدتی است که در مسیر میدان المپیک (منطقه 22 شهرداری تهران) بعد از پل به طرف خیابان هوانیروز سرعت گیری غیراستاندارد تعبیه شده که باعث وارد آمدن خسارت به وسایل نقلیه عبوری شهروندان می گردد. از مسئولان امر درخواست رسیدگی داریم.

جمعی از اهالی منطقه 22