آرشیو دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸، شماره ۲۲۴۱۳
شهرستان ها
۷

ارائه مشروبات الکلی در برخی تالارهای کرج

دادستان عمومی و انقلاب کرج بخشی از تخلفات تالارها را مربوط به ارائه مشروبات الکلی، مواد روانگردان و عدم توجه به موازین اخلاقی برخی تالارداران عنوان و تصریح کرد: این نوع رفتارها را زیبنده کشور اسلامی نمی دانیم و قطعا با موارد معدود برخورد قاطع و شدید انجام خواهد شد.

حسن مددی ، در نشست تالارداران کرج که در اتاق اصناف استان البرز برگزار شد، با اشاره به برنامه های دادستانی در زمینه افزایش نظارت بر فعالیت این صنف گفت: متاسفانه گزارش های متعددی از تالارداران دارای مجوز یا فاقد مجوز در کرج دریافت می شود که برخی افراد رفتارها و اقداماتی انجام می دهند که زیبنده مردم انقلابی و متدین استان نیست.

مددی بخشی از این گزارش ها را مربوط به فعالیت بدون مجوز برخی تالارداران عنوان کرد و گفت: طبق قانون باید همه از صنفی که در آن می خواهند فعالیت داشته باشند کسب مجوز کنند، فعالیت بدون مجوز غیرقانونی بوده و مطابق قانون مربوط به نظام صنفی با متخلفان رفتار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تغییر کاربری اراضی یکی دیگر از موارد تخلف برخی تالارداران در کرج است بیان کرد: همه در مقابله با تغییر کاربری اراضی، تعدی به بستر رودخانه ها و منابع طبیعی یا تخریب محیط زیست مسئولیت دارند و دادستانی اجازه ساخت و سازهای غیرقانونی و تعدی به منابع طبیعی را نخواهد داد.

وی عدم رعایت بهداشت فردی و غذایی را دیگر معضل برخی تالارداران دانست و گفت: در برخی از تالارها و رستوران ها رعایت مقررات بهداشتی در تهیه غذا و ارائه آن به مشتریان صورت نمی پذیرد و دادستانی  با هر نوع تخلف یا کوتاهی برخورد قاطع انجام خواهد داد.