آرشیو دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸، شماره ۲۲۴۱۳
ورزشی
۹

تعیین سیاست کلی بودجه 99 ورزش در نشست فوق العاده کمیته المپیک

اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک هفته آینده نشستی فوق العاده تشکیل می دهند، بررسی و تعیین سیاست کلی برای بودجه 99 این کمیته از دستورالعمل های تعریف شده برای نشست پیش رو است.

پنجاه و ششمین نشست اعضای هیئت رئیسه و هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک شنبه هفته آینده به صورت فوق العاده و در فاصله یک هفت نسبت به نشست قبل که روز شنبه برگزار شد، در محل این کمیته برگزار خواهد شد. قرار است در این نشست فوق العاده سیاست های کلی کمیته ملی المپیک در مورد بودجه سال آینده این کمیته توسط رئیس کمیته بررسی و تعیین شود.

همچنین انجام بررسی های لازم در مورد لباس رسمی اعضای کاروان ایران در المپیک و چگونگی انتخاب مجری آن دیگر محور تعیین شده برای نشست هفته آینده است. در این نشست همچنین بازنگری آئین نامه مربوط به برنامه های علمی و آموزشی کمیته ملی المپیک انجام می شود. به گفته کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، نشست فوق العاده اعضای هیئت اجرایی این کمیته از ساعت 10 در دفتر ریاست کمیته آغاز می شود.

همچنین از کمیته ملی المپیک خبر می رسد که دیدار اعضای هیئت رئیسه و هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان روز سه شنبه در دفتر وی در محل وزارت ورزش انجام می شود. برای این دیدار دستور العمل مشخصی تعریف نشده اما قاعدتا طرح و بررسی مسائل روز ورزش و به خصوص کاروان المپیک از مهم ترین محورهای آن خواهد بود.