آرشیو دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸، شماره ۲۲۴۱۳
ورزشی
۹

پیروزی استقلال و شهرخودرو در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال

تیم های فوتبال شهرخودرو مشهد و استقلال تهران در ادامه بازی های باقی مانده هفته بیستم لیگ برتر مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

در اولین بازی دیروز، شهرخودرو از ساعت 15:30 در ورزشگاه خالی از تماشاگر امام رضا میزبان تیم نفت مسجد سلیمان بود که این دیدار در نهایت با پیروزی 2 بر یک تیم میزبان به پایان رسید.ابتدا تیم نفت مسجد سلیمان بود که در دقیقه 5 توسط حامد نورمحمدی به گل رسید و نیمه نخست با پیروزی تیم میهمان به پایان رسید.نیمه دوم کاملا متفاوت بود و این تیم شهرخودرو بود که دو بار در دقایق 63 و 92 توسط امین قاسمی نژاد و مرادمند به گل رسیدند تا تیم میزبان با نتیجه 2 بر یک پیروز شود.با این نتیجه شهرخودرو 35 امتیازی شد و در جایگاه پنجم جدول قرار گرفت. نفت مسجد سلیمان هم دیروز سومین شکستش را پذیرفت و با 27 امتیاز در همان رده هشتم باقی ماند.

در دومین دیدار دیروزتیم استقلال در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی میزبان ذوب آهن بود که این دیدار با برتری 2 بر یک آبی پوشان به پایان رسید. محمد دانشگر(29) و وریا غفوری(52- پنالتی) برای استقلال و دراکو بیدروف(48) برای ذوب آهن گل زدند. آبی پوشان تهرانی که از حضور در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا صاحب یک تساوی و یک شکست شده بود، در ورزشگاه خالی از تماشاگر به مصاف تیم ذوب آهن رفت و در دیداری نزدیک و فشرده موفق شد سه امتیاز را کسب کند تا به لطف گل زده بیشتر نسبت به سپاهان در رده سوم جدول رده بندی قرار گیرد و 36 امتیازی شود. این تیم یک دیدار عقب افتاده دیگر هم دارد.

همچنین دیروز قرار بود سپاهان و پرسپولیس به مصاف هم بروند که با توجه به تاخیر ورود کاروان تیم سپاهان به ورزشگاه نقش جهان اصفهان، در نهایت با تشخیص ناظر بازی، این دیدار لغو شد.در همین رابطه سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اظهار کرد:باید منتظر گزارش ناظر مسابقه باشیم تا کمیته انضباطی و ارکان قضایی فدراسیون فوتبال درباره نتیجه این دیدار تصمیم گیری کنند.