آرشیو دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸، شماره ۲۲۴۱۳
اخبار کشور
۹

وزیر راه و شهرسازی: 2 هزار دوربین ثبت تخلف در کشور نصب می شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: دو هزار دستگاه دوربین ثبت تخلف، در نقاط مختلف راه های کشور نصب خواهد شد که سهم خوزستان از این تعداد 100 دوربین است.

محمد اسلامی، در مراسم افتتاح شش پروژه راهداری در خوزستان اظهار داشت: به دنبال بهسازی ، نوسازی و افزایش حجم ظرفیت تردد ایمن جاده ها هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی ایام تعطیلات عید نوروز و افزایش حجم سفرهای استانی در کشور بایستی اقدامات مورد نیاز برای کاهش حوادث انجام شود تا شاهد کمترین تلفات و تصادفات در جاده های کشور باشیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افزایش بزرگ راه های کشور گفت : طی 11 ماه سال جاری  723 کیلومتر به بزرگ راه های کشور اضافه شده است که عمده این بزرگ راه ها برای رفع نقاط حادثه خیز در محورهای مختلف کشور می باشد.

اسلامی با اشاره به اقدامات انجام شده در راه های روستایی افزود: در سال جاری حدود یک هزار کیلومتر راه روستایی آسفالت شده است و یک هزار کیلومتر دیگر در حال آسفالت شدن است .

وی با اشاره به حمل و نقل ریلی در استان خوزستان تصریح کرد: باند دوم اهواز - خرمشهر باید هرچه سریعتر اجرایی شود تا از ظرفیت ریلی در خوزستان استفاده بیشتری به عمل آید.

وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد : سازمان بنادر کشور، توسعه بنادر کوچک و تخصصی کردن بنادر را در دستور کار خود قرار داده است.