آرشیو دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸، شماره ۲۲۴۱۳
اخبار کشور
۹

اختلافات خانوادگی در کرمانشاه 3 نفر را به کام مرگ کشاند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: داماد سابق یک خانواده به خاطر اختلافات قدیمی و کینه ای که از پدر و مادر همسر سابق خود داشته پس از کشتن آنها به زندگی خود نیز خاتمه داد.

سرهنگ «محمدرضا آمویی»  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ظهر روز شنبه (سوم اسفند) وقوع سه فقره قتل در حوالی میدان امام حسین(ع) کرمانشاه به پلیس گزارش شد.

وی ادامه داد: پس از دریافت این گزارش، ماموران در محل حادثه حاضر و مشاهده کردند که دو مرد و یک زن در داخل خودرو به قتل رسیده اند.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: در تحقیقات پلیس مشخص شد فرد کشته شده در صندلی عقب خودرو، همان قاتل است که ابتدا دو سرنشین جلو را به ضرب گلوله کشته و سپس با شلیک یک گلوله به زندگی خود خاتمه داده است.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه ادامه داد: تحقیقات تکمیلی پلیس نشان داد که فرد قاتل، داماد سابق خانواده بوده که چند سال پیش به خاطر اختلافات شخصی از دختر مقتولان جدا شده بود.

وی گفت: این فرد ظاهرا با نقشه قبلی از خاله و شوهرخاله خود که مادر زن و پدر زن سابقش بوده اند به بهانه پایان دادن به اختلافات قدیمی به منزلش دعوت می کند. سرهنگ آمویی تصریح کرد: زمانی که مقتولان قصد ترک منزل را می کنند داماد سابقشان نیز آنها را به بهانه اینکه در حوالی میدان امام حسین(ع) کار دارد همراهی و در همین محل و در فرصتی مناسب از پشت به آنها تیراندازی و موجب قتل هردونفرشان می شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه افزود: فرد قاتل پس از کشتن پدر و مادر همسر سابق خود با شلیک یک گلوله به زندگی خود خاتمه داد.

وی همچنین از انتقال اجساد افراد جان باخته به پزشکی قانونی خبر داد.