آرشیو دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸، شماره ۹۷۱۶
ورزشی
۱۱

گوناگون

ابراهیمی طلا صید کرد

کشتی گیر وزن 92 کیلوگرم آزاد ایران با پیروزی در دیدار فینال صاحب مدال طلا شد.محمدجواد ابراهیمی دردیدار نهایی به مصاف تاکومااوتسو ازژاپن رفت و به پیروزی 10 بر صفر دست یافت.    

 قراخانلو دوباره بازگشت

با حکم رئیس کمیته ملی المپیک، رضا قراخانلو ریاست آکادمی ملی المپیک را برعهده گرفت در حالی که وی دو ماه پیش به دلیل برخی موانع قانونی از این پست کنار گذاشته شده بود.    

دختر  ایرانی به فینال رسید

 نیکی شمیرانی اسکواش باز کشورمان توانست با غلبه بر حریفان خود به فینال مسابقات فرانسه راه پیدا کند.شمیرانی باید درفینال به مصاف حریفی از روسیه برود.    

هالند با 9  گل رکورد زد

مهاجم نروژی تیم دورتموند با گلی که به وردربرمن زد، به رکوردی جدید رسید.هالند به این ترتیب به 9 گل زده رسید. به همین خاطر او نخستین بازیکن تاریخ بوندس لیگا شد که در 6 بازی ابتدایی اش در این لیگ، صاحب  9 گل زده شده است.    

حسین خانی به برنز  رسید

نماینده وزن 74 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد ایران به مدال برنز رقابت های قهرمانی آسیا دست یافت. دردیدار رده بندی مصطفی حسین خانی با نتیجه 5 بر صفر از سد سومیابازار  از مغولستان گذشت و صاحب مدال برنز شد.    

شهرخودرو در خانه برد

 دراولین بازی از بازی های باقی مانده هفته بیستم لیگ برتر، شهرخودرودیروز درمشهد میزبان تیم نفت مسجد سلیمان بود که این دیدار در نهایت با پیروزی 2 بر 1 تیم میزبان به پایان رسید.    

بذری، مدال نقره  گرفت

احمد بذری آزادکاروزن 86 کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران با قبول شکست در دیدار فینال رقابت های قهرمانی آسیا به مدال نقره بسنده کرد.    

برتری قاطع ایران مقابل قطر

تیم ملی بسکتبال دردومین بازی خود درمسابقات انتخابی کاپ آسیا به برتری رسید. تیم ملی کشورمان دیروزدرسالن آزادی میزبان قطربود که این بازی با برتری 95 بر52 ایران به پایان رسید.    

دیاباته از   فوتبال دور شد

دیاباته مهاجم تیم استقلال تا پایان سال 98 نمی تواند تیمش را همراهی کند و دراین مدت باید روند درمانی خود را پیگیری کند.