آرشیو دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸، شماره ۴۵۹۴
ورزش
۱۴
خبر

در رقابت های انتخابی کاپ آسیا

قطر هم حریف ایران نشد

تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدارش از رقابت های انتخابی کاپ آسیا میزبان قطر بود و پیروز شد. تیم ملی ایران در این مسابقه خانگی با نتیجه قاطع 95 بر 52 پیروز شد. در این مسابقه حامد حدادی باز هم درخشید و با 13 امتیاز، 8 ریباند،

5 پاس منجر به گل و تاثیرگذاری 25 بهترین بازیکن میدان بود. نوید رضایی فر و محمد جمشیدی نیز هر کدام 19 و 13 امتیاز برای ایران کسب کردند. تیم ایران در نخستین دیدارش موفق شده بود سوریه را از پیش رو بردارد.

حامد حدادی بعد از برد مقابل قطر که در ورزشگاه خالی از تماشاچی به دست آمده بود، گفت: «به هر حال تیم قطر مصدومیت هایی داشت، آنها تازه هم از راه رسیده و بازیکنان شان خسته بودند. خوشحالم که خوب بازی کردیم و به برد رسیدیم. خوشبختانه با وجود فشاری که قطری ها در ابتدای بازی وارد کردند، توانستیم جریان بازی را کنترل کنیم. رفته رفته بهتر شدیم و خوب بازی کردیم.» ستاره تیم ملی بسکتبال ایران درباره عملکرد بازیکنان جوان تیم نیز گفت: «به همه جوانان تیم از جمله سینا واحدی، نوید رضایی فر، سلیمانی و ترابی تبریک می گویم که خوب بازی کردند. امیدوارم با انجام بازی های تدارکاتی، رفته رفته بهتر شوند.»