آرشیو دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸، شماره ۹۷۳۲
ورزشی
۱۱

گوناگون

اقدام انسان دوستانه رونالدو

ستاره پرتغالی یوونتوس برای کمک به هموطنانش برای مبارزه با کرونا دست به اقدام جالبی زد. رونالدو همه هتل هایش را در پرتغال به بیمارستان هایی برای کمک به مبتلایان به کرونا تبدیل کرده است.و همه بیماران مجانی درمان خواهند شد و خود رونالدو حقوق همه پزشکان، پرستاران، پرسنل و همچنین داروهای موردنیاز را خواهد داد.    

سردار در روسیه گل کاشت

 زنیت با نتیجه 7 بر یک تیم اورال را شکست داد تا با 50 امتیاز به صدرنشینی اش در لیگ برتر روسیه ادامه دهد. سردار آزمون 3 گل تیم زنیت را در این بازی به ثمر رساند و به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد.    

 رئال مادرید به دنبال مانه

باشگاه رئال مادرید در نظر داردمانه مهاجم سنگالی تیم لیورپول را به خدمت بگیرد.بعید به نظر می رسد لیورپول با فروش مهاجم خود که دربرنامه های اصلی کلوپ جای دارد، موافقت کند، اما پیشنهاد قابل توجه رئال مادرید ممکن است آن ها را برای این کار وسوسه کند.    

قرمز پوشان نقره داغ شدند

 باشگاه پرسپولیس و تراکتورسازی به دلیل تخلف هواداران شان در دیدار هفته هفدهم، به ترتیب یک میلیارد ریال و 500 میلیون ریال جریمه نقدی شدند. هر2 تیم یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگر به عنوان میزبان برابر یکدیگر محکوم شدند.    

علیرضا دبیر: ورزشکاران در خانه بمانند

 رئیس فدراسیون کشتی گفت: قهرمانان در خانه ماندن را در بین مردم ترویج کنند، چرا که اگر این امر انجام شود کرونا به راحتی کنترل خواهد شد.علیرضا دبیر اظهار داشت: از مردم عزیز ایران می خواهم که ضمن رعایت نکات بهداشتی و ایمنی برای رفع این بلا دعا کنند تا هرچه سریع تر کرونا را شکست دهیم.     

درخواست قهرمان المپیک

 دارنده مدال طلای المپیک وجهان گفت: از مردم بزرگ و با فرهنگ ایران می خواهم که این روزها از حضور در اجتماع خودداری کنند و برای شکست این ویروس در خانه بمانند.حسن یزدانی اظهار داشت: امیدوارم همه ملت ایران با کمک یکدیگر این ویروس خطرناک را شکست دهیم و هرچه زودتر شرایط به روال عادی بازگردد.     

شجاعیان پا به توپ می شود

 شجاعیان با آغاز دور جدید تمرینات استقلال به جمع آبی پوشان بازخواهد گشت.وی در جریان دیدار استقلال با سایپا در نیم فصل اول لیگ برتر دچار مصدومیت شدیدی شد که منجر به پارگی رباط صلیبی او گشت تا چندین ماه از میادین دور باشد.