آرشیو پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸، شماره ۳۶۶۴
هنر
۱۰

خبر

معرفی مدیرعامل جدید موسسه هنرمندان پیشکسوت

گروه هنر: سیدمحمد طباطبایی به عنوان مدیرعامل جدید موسسه هنرمندان پیشکسوت معرفی شد. پس از اعلام پایان ماموریت سید عباس عظیمی در موسسه هنرمندان پیشکسوت از روز گذشته، سیدمحمد طباطبایی به عنوان مدیرعامل جدید این موسسه معرفی شد.

تعویق جشنواره فیلم عربستان

 گروه هنر: اولین دوره جشنواره بین المللی فیلم «دریای سرخ» عربستان که قرار بود در ماه مارس برگزار شود، به سبب شیوع ویروس کرونا به زمان دیگری موکول شد. به گزارش هالیوودریپورتر، به سبب شیوع ویروس کرونا، مسئولان اولین دوره از جشنواره بین المللی فیلم «دریای سرخ» که قرار بود از 12 تا 21 مارس (22 اسفند تا دوم فروردین) در شهر جده عربستان برگزار شود را به تعویق انداختند و قرار است تاریخ جدید برگزاری جشنواره فیلم «دریای سرخ» به زودی اعلام شود. امسال «الیور استون»، کارگردان هالیوودی، به عنوان رئیس هیئت داوران اولین دوره از جشنواره بین المللی فیلم «دریای سرخ» انتخاب شده بود و هدف از برگزاری جشنواره «دریای سرخ» نیز تاکید بر سینمای دنیای عرب و همچنین آفریقا، آسیا، آمریکای لاتین و منطقه کارائیب اعلام شده است.

حمایت انجمن سینمای جوانان ایران از تولید با موضوع کرونا

گروه هنر: انجمن سینمای جوانان ایران از آثار خلاق، کوتاه و موثری که در راستای پیشگیری، آگاهی بخشی و امیدآفرینی در مبارزه با کرونا، به عنوان یکی از موضوعات مهم فعلی کشور، ساخته شده باشند، حمایت خواهد کر د. بر این اساس، همه آثاری که در قالب های مختلف انیمیشن، رئال یا ترکیبی که در مدت زمان حداکثر سه دقیقه ساخته شده باشند و به صورت خلاقانه قادر باشند در یکی از موضوعات: پیشگیری، آگاهی بخشی و امیدآفرینی، به اقشار مختلف مردم کمک کنند و مناسب پخش در فضای مجازی باشند، مشمول این حمایت خواهند بود. علاقه مندان می توانند آثار خود را حداکثر تا پایان اسفندماه و از طریق واتس اپ به شماره 09399343902 به روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران ارسال کنند.