آرشیو دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸، شماره ۳۶۷۱
سیاست
۳

الو شرق 88948273

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

تاخیر در پرداخت عیدی چه توجیهی دارد؟ چرا برخی مراکز و موسسه ها با گذشت یک ماه از دهه فجر هنوز عیدی کارکنانشان را به حسابشان واریز نکرده اند؟ ضعف های مدیریتی و نبود نظارت از سوی بالادستی ها باعث شده حقوق ها در سه نوبت و با تاخیر پرداخت شود. عیدی هم که هر سال در دهه فجر پرداخت می شد، امسال به فراموشی سپرده شود! 

علی از  تهران

 گلایه از راهور منطقه 14: بیش از 20 سال خیابان شکوفه، خیابان شهید عزیزی، خیابان مفرح نژاد منطقه 14 شهرداری از بالا به طرف پایین خیابان یک طرفه بود و ساکنان و رهگذران هم مقررات را رعایت می کردند اما حدود سه روز توسط راهور منطقه 14 خیابان مفرح نژاد این بار از پایین به بالا یک طرفه شد که برای رانندگان مشکل ساز شده است. متاسفانه برخی تصمیم گیری ها و اجرای آن به جای روان سازی ترافیک موجب سنگینی ترافیک می شود. از مسئولان ذی ربط تقاضای رسیدگی فوری به این موضوع را داریم.

میثم صراف

پارکینگ های بدون قبض: برخی پارکینگ های شبانه روزی از جمله پارکینگ عربعلی واقع در خیابان 17 شهریور، خیابان شکوفه، خیابان درودیان از دادن قبض برای توقف خودروها خودداری می کنند. اگر خودرو یا وسایل داخل آنها به سرقت برود، چه کسی پاسخ گوی صاحبان خودرو است؟

محمدپارسا

پارک دوبله در خیابان امام خمینی(ره): هرروز برخی رانندگان در خیابان امام خمینی(ره)، حدفاصل چهارراه سرچشمه تا مقابل خیابان ملت دوبله پارک می کنند و موجب راهبندان خیابان می شوند. از مسئولان راهنمایی و رانندگی منطقه تقاضای رسیدگی داریم.

علی مختاری از تهران