آرشیو شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹، شماره ۲۲۴۳۲
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

در آغاز جنگ تحمیلی تقریبا همه مسئولین و اقشار مختلف مردم آن را فاجعه و مصیبت می دانستند ولی امام راحل (ره) آن مرد الهی فرمود جنگ یک نعمت الهی بود و بعدها برکات آن نمایان شد. حال نیز در موضوع ویروس کرونا شاگرد و خلف صالح آن پیر سفرکرده امام خامنه ای فرمود: این اتفاق، تهدید را به فرصت تبدیل و تحولات زیادی را به دنبال خواهد داشت.

2088—0915

خداوند اراده کرده است که نام ایران در جهان بدرخشد. ان شاءالله با تهیه واکسن کرونا توسط دانشمندان کشورمان و توزیع آن در کشورهای فقیر دل های مردم دنیا به طرف ایران سوق پیدا کند... و زمینه ظهور حضرت حجت (عج) مهیا شود.

8902—0914

یک برند پوشاک ایرانی، نیازمندی های پوشاک پرستاران و پزشکان خط مقدم مبارزه را رایگان تامین می کند. واقعا باورش سخت است... خدا را شکر که چنین فعالان اقتصادی مومن و خداشناسی که فقط به منافع خود نمی اندیشند در کشور هستند... خداوند خیر و برکتش را بر آن ها بیفزاید.

0049—0911

در بحبوحه ویروس کرونا با بالا رفتن نیاز به اینترنت، استکبار هجمه فرهنگی را در شبکه های مجازی تشدید کرد تصور کردند در جنگ فرهنگی موفق می شوند ولی ایران اسلامی همیشه در نیمه دوم قضایا برنده بوده و جوانان مومن، ژنرال های رفع شبهه در شبکه ها هستند... والعافیه للمتقین.

8853—0912

نباید اجازه داد ویروس نحس کرونا بخش مولد کشور و جامعه را دچار کندی بکند. با ابتکارهای مدیریتی مثل بازاریابی های متنوع و معافیت های لازم در بخش های مولد و همچنین تشکیل بازاریابی در فضای مجازی یعنی خرید و فروش از راه دور و ارسال کالا به درب منازل می شود طلسم کرونا را شکست و تولید را دوباره احیاء کرد.

0291—0918

تحلیلگر و روانشناس مشهور آمریکا در تاریخ 98/12/26 در پاسخ مجری بی بی سی در مورد کرونا در ایران و آمریکا در حالی که سوپرمارکت های آمریکا خالی بود گفت، من ایرانی ها را تحسین می کنم که قفسه ها و مواد خوراکی را غارت نکردند و به طور عادی با این قضیه برخورد کردند. و آمریکایی ها با دیدن این تفاوت ها شرمنده شدند!

3107—0902

در حالی که نظام و ملت در تلاش و کوشش برای مهار ویروس کرونا بوده اند تا نگرانی ها را بکاهند، تمام تلاش دشمنان نظام و نفوذی ها بر این قرار گرفته است که مردم را ناامید نمایند. متاسفانه مسئولین وزارت ارتباطات نیز دست رسانه های مجازی بیگانگان را در افزایش این تحرکات بیگانگان باز گذاشتند. واقعا فردا چه پاسخی خواهند داد؟!

3949—0912

به نظرم سلبریتی ها که با پول های مفت به سیر و سیاحت می پردازند و با امثال بن سلمان خبیث و پلید دل می دهند و قلوه می گیرند عامل انتقال این ویروس به کشورند. آن ها بودند که باید قرنطینه می شدند.

وفایی- قم

در شرایط توصیه اکید به مردم برای در خانه ماندن کمبود شدید شبکه تلویزیونی «تاریخ» به شدت احساس می شد، شبکه ای که با پخش مستند و برنامه های تاریخی ملت را در برابر هجوم شبانه روزی دروغ پردازان شبکه های ماهواره ای و اینترنتی واکسینه کند. کشورمان پس از جنگ تحمیلی بیش از 30 سال است با جنگ نرم مواجه است و باید به مقابله جدی با آن پرداخت. حداقل انتظار این است که مطالب کتاب های درسی به صورت فیلم، مستند یا میزگرد بیان شود.

مجتبی گروسی

امیرحسین رستمی بازیگر سینما تحت تاثیر رسانه های بیگانه همان حرف های ضدانقلاب را در برنامه زنده فرمول یک از شبکه یک سیما به زبان آورد. حق این بود که یک کارشناس متعهد سینما و فرهنگ در برنامه حضور می داشت و جواب می داد.

4170—0919

شک نباید کرد که آمریکا یک جنگ بیولوژیک را علیه ایران شروع کرده و در این مدت جمعی از هم وطنان را که تعدادی از آنان پزشک و استاد دانشگاه و تعدادی از عالمان دینی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان بوده اند از دست داده ایم. ضرورت دارد برای حفظ همه ملت و از جمله مسئولین دلسوز و انقلابی کشور تمهیداتی به اجراء گذاشته شود.

زاهد از رشت

کسی که درب حرم حضرات معصومین(ع) را می شکند و یا می خواهد به آتش بکشد دشمن اهل بیت است. مهم نیست که چه شعاری می دهد او آلت دست دشمن است.

1154—0937

مردم و رسانه ها باید در برابر جریان تشیع انگلیسی که به حرم های اهل بیت بی حرمتی کرد و درب ها را شکست و به قوانین نظام جمهوری اسلامی گردن نمی نهد هوشیار باشند.

حسن فراهانی

شکستن درب حرم حضرت معصومه سلام الله علیها توسط فرقه انحرافی موسوم به شیرازی و معروف به شیعه انگلیسی به بهانه اینکه حرم باید به روی مردم باز باشد هتک مقدسات است و برخورد با آن ضروری بود. سلامتی مردم ایجاب می کند که رعایت مسائل بهداشتی بشود و کاری خلاف عقل صورت نگیرد. عمل به غیر از این روح حضرت معصومه سلام الله علیها را می آزارد.

8895—0919

نمازهای یومیه را در خانه و فرادا می خوانم. می خواستم بگویم دلم برای خواندن نماز جماعت در مسجد در کنار دیگر نمازگزاران تنگ شده است دعا کنید هر چه زودتر همگی از این بلا نجات پیدا کنیم و اجتماع مومنین در اماکن مذهبی شکل بگیرد.

7956—0935

ماندن آمریکا در عراق به هر بهانه حکم غصب خاک این کشور را دارد. عراقی ها این حق را دارند که مبارزه خود با اشغالگران کشورشان را تداوم بدهند بنابراین آنچه که باید محکوم بشود عملیات تروریستی آمریکایی ها علیه مقاومت این کشور است.

1487—0918

حقوق و مزایای تعیین شده از سوی دولت برای حقوق بگیران زمانی واقعی است که با میزان درصد تورم همسان باشد.

6263—0938

دولت هر سال به مددجویان کمیته امداد مبلغی برای خرید واریز می کرد. با توجه به بیماری ام و نیز سختی های امسال، چرا از کمک دولت خبری نیست؟!

مددجوی کمیته امداد

با توجه به پروژه چندین ساله جاده زابل- زاهدان و تلفات جانی و مالی فراوان متاسفانه اتمام این جاده در برنامه سال 99 دولتمردان هم پیش بینی نشده است.

1648—0915