آرشیو شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹، شماره ۵۶۲۶
صفحه آخر
۱۲

نردبان

با نردبان، ترین های توییتر را بخوانید.

جهان

#Bill Gates

بیل گیتس در مقاله ای نوشته که آمریکا باید قرنطینه را تا 10 هفته دیگر ادامه دهد تا بتوانند با ویروس کرونا مبارزه کنند، این اظهارنظر خشم کاربران را در برداشته و می گویند او چون میلیاردر است، حس کسانی که شغل و پول ندارند را درک نمی کند و حرف درستی نزده است.

#LaCasaDePapel4

انتشار فصل چهارم سریال اسپانیایی «دزد پول» آن را به سرعت در میان کلمات پرتکرار قرار داد. این سریال که از تلویزیون ایران هم پخش شده، طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد و درباره گروهی تبهکار است که برای دزدی وارد ساختمان چاپ اسکناس می شوند.

#Trump

صحبت های ضد و نقیض ترامپ درباره شیوع کرونا در آمریکا که تا مدتی قبل سعی می کرد آن را کم اهمیت جلوه دهد و حالا در سخنرانی اخیر خود دو هفته مرگ و زندگی را برای مردم پیش بینی کرده، باعث خشم مردم و مقامات شده و خیلی ها از او بابت جدی نگرفتن موضوع انتقاد کرده اند.

ایران

#کفی_حربا

یمن همچنان در محاصره جنگی است و جنگنده های عربستان، این شهر را مورد حمله قرار می دهند. بسیاری از کاربران با عبارت #کفی_حربا نوشته اند که حتی ویروس کرونا هم کاری به بچه ها ندارد، اما عربستان همچنان خمپاره ها روی سر مردم یمن و بچه ها می ریزد.

#کرونا

اگر فکر کرده اید دیگر خبری از کرونا در توییتر نیست، باید بگوییم این کلمه در همه زبان های دنیا همچنان پرتکرارترین واژه شبکه های اجتماعی است، تجربه ابتلا به کرونا، راهکارها، خبرهای مختلف و حتی شوخی ها را با این هشتگ می توانید دنبال کنید.

هشتگ  غایب

اتفاق هایی که در عراق در جریان است، از چشم رسانه ها و مردم پنهان مانده، از همین رو کمتر حرف هایی در این باره دیده می شود. ماجرای کرونا همه را درگیر کرده و آمریکا هم با تکیه به همین حواس پرتی تحرکات تازه ای را در عراق رقم زده که کارشناسان نسبت به آن ابراز نگرانی کرده اند.