آرشیو سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹، شماره ۲۲۴۳۵
ورزشی
۷

اخبار کوتاه از فوتبال

تهیه جدول زمانبندی اصلاح اساس نامه فدراسیون فوتبال

علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره روند اصلاح اساسنامه این فدراسیون گفت: در فرآیند اصلاح اساس نامه، جدول زمانبندی مشخصی وجود دارد که موارد مختلف در حوزه اصلاح اساس نامه، آیین نامه ها و مقررات را در بر دارد که این موضوع مصوب و طراحی شد و ان شاالله در موعد زمانی مقرر به مبادی ذی ربط در فیفا ارجاع داده خواهد شد تا موارد مرتبط با اساس نامه در روزهای آینده اطلاع رسانی شود. این نخستین بار است که در فرآیند اصلاح اساس نامه به طور مشخص اعلام می شود. وی در پاسخ به این سوال که انتخابات چه زمانی برگزار خواهد شد، گفت: این مسئله موضوعی است که در حیطه وظایف مجمع عمومی مرتبط با اساس نامه قرار دارد. مشی فدراسیون این است که به سرعت این موضوع به انجام برسد. مجمع مرتبط با اساس نامه و انتخابات در دستور کار فدراسیون فوتبال است.

8 میلیارد پول استقلال در 2 روز گم شد؟

غلامحسین فرزامی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت و گویی با خبرگزاری ایسنا اظهار داشت: متاسفانه در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس کسانی که روی کار می آیند نه کاری بلدند و نه پولی می آورند. اخیرا من با فتح الله زاده صحبت کردم. او به من گفت که وقتی که به استقلال آمد 10 میلیارد به باشگاه آورد اما در عرض دو روز 8 میلیارد آن گم شد. بدهی های استقلال برای فتح الله زاده مسئله مهمی بود که با وجود این اتفاقات کار را سخت کرده بود. استعفای فتح الله زاده تاکتیکی بود و باید دلایل جزئی تر آن از خودش پرسیده شود. امید می رود این اظهار نظر پیشکسوت باشگاه استقلال مورد توجه مسئولان وزارت ورزش قرار گیرد تا مشخص شود واقعا به چه دلیل 8 میلیارد پول در 2 روز گم شده است.

منصوریان در غم از دست دادن پدرش عزادار شد

علیرضا منصوریان بازیکن و سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال در غم از دست دادن پدرش به سوگ نشست.پدر منصوریان، هافبک و سرمربی پیشین استقلال به علت سکته قلبی درگذشت و دیروز در بهشت زهرا به خاک سپرده شد. سرویس ورزشی کیهان این ضایعه را به علیرضا منصوریان تسلیت می گوید.