آرشیو سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹، شماره ۲۲۴۳۵
جامعه
۸

7 نفر از عاملان سرقت های مسلحانه در جنوب شرق کشور دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 7 نفر از عاملان سرقت های مسلحانه و تجاوز به عنف با تلاش شبانه روزی پلیس در جنوب شرق کشور دستگیر شدند و 17 فقره سرقت نیز کشف شد.

سرتیپ محمد قنبری روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان های زاهدان، ایرانشهر، خاش و سراوان با هماهنگی قضایی این سارقان را در عملیات هایی مختلف دستگیر کردند.

وی بیان کرد: در پی دستگیری این سارقان یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه، 12 دستگاه تلفن همراه، مقادیری وجه نقد و زیورآلات مسروقه به همراه چند قبضه سلاح سرد کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به یک فقره سرقت مسلحانه خودرو، یک فقره سرقت مسلحانه مغازه، هفت فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه، یک فقره سرقت به عنف احشام، یک فقره سرقت به عنف موتورسیکلت، یک فقره سرقت به عنف وجه نقد و پنج فقره سرقت به عنف تلفن همراه اعتراف کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرایم احتمالی خاطر نشان کرد: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح های ارتقا امنیت اجتماعی بویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت های به عنف و مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد.