آرشیو سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹، شماره ۲۲۴۳۵
جامعه
۸

باد شدید به سقوط ده ها درخت در مشهد انجامید

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: وزش باد شدید در روز 17 فروردین ماه منجر به سقوط 74 اصله درخت در نقاط مختلف این کلانشهر شد.

مهدی یعقوبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به آماده باش بیش از 250 نیروی کارگری به همراه 70 دستگاه خودرو که در نقاط مختلف شهر در حوزه فضای سبز در حال آماده باش بودند درختان سقوط کرده بلافاصله جمع آوری شدند.

وی اضافه کرد: همچنین در پی وضعیت جوی و بارش های رگباری، تمامی تجهیزات و امکانات مدیریت شهری و آتش نشانی برای رفع هرگونه آبگرفتگی در وضعیت آماده باش بودند.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: در پی این بارش ها 45 مورد عملیات توسط آتش نشانان انجام شد و آب افتادگی های معابر نیز در بلوار جمهوری، بلوار شهید ناصری، خیابان ابوذر، بلوار حر و خیابان بنی هاشم در محدوده شیرودی و بلوار صبا با تلاش نیروهای خدمات شهری رفع شد. یعقوبی با اشاره به آماده باش در محدوده کشف رود نیز اظهار داشت: سه اکیپ فعال، چهار دستگاه خودرو و یک دستگاه بیل مکانیکی برای بارش های پیش بینی شده در حالت آماده باش بودند و در محل های حادثه خیز شامل پل های قازقان، پنج تن و خین عرب مستقر. تا کنون به دلیل لایروبی های انجام شده در چند روز گذشته خسارتی گزارش نشده است.