آرشیو سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹، شماره ۲۲۴۳۵
جامعه
۸

پرسه در فضای مجازی

با پرسه ای در فضای مجازی با موضوعات مختلفی روبه رو می شویم که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. انتشار این مطالب به معنی تایید آنها از سوی کیهان نیست.

 اسکورت ماسک در آمریکا

 حسین زمانی با انتشار این تصویر نوشت: «امروز وقتی پرده ها کنار میره و ما چشممون به جمال هالیوودی آمریکا روشن میشه ثبت بشه در تاریخ که آمریکا ابرقدرت اقتصادی نظامی برای جابه جایی ماسک در تگزاس از ترس مردم خودش اسکورت قرار داد... !»

 تفاوت دو آمریکا!

 علیرضا نوشت: «کرونا علاوه بر اتفاقات و بحران های زیستی و سیاسی و اقتصادی و... یک معرفت زایی دیگر هم داشت و نشان داد که آمریکای هالیوودی با آمریکای کرونایی، فرسنگ ها فاصله دارد.»

 

 نحوه مواجهه شادترین مردم دنیا با کرونا!

 خانم طوسی هم با انتشار این تصویر نوشت: «یادی کنیم از آمار شادترین و مهربونترین مردم دنیا که امروز دارن سر چند تا دستمال توالت یقه همدیگرو می درند و جنازه هاشون تو خیابون رها کردند! و افسرده ترین و عصبانی ترین مردم دنیا که از همون روزای اول با کرونا شوخی می کردن و بهم بسته های غذایی و ماسک و مواد ضدعفونی هدیه می دادن.»

 دیدی که چگونه گور بهرام گرفت؟

 احمد مرندی: «از وقتی دیدم این هشتگ (Calexit# - هشتگ مربوط به استقلال طلبی کالیفرنیا از آمریکا) تو آمریکا ترند شده یاد این شعر افتادم: بهرام که گور می گرفتی همه عمر، دیدی که چگونه گور بهرام گرفت.»

 اه اه چین یا به به آمریکا؟

 صادق فرامرزی: «پیاده نظام غربگرای وطنی (ج.سبز) نمونه کاملی از این مصداق (کینه از چین) محسوب میشه جمعیتی که تو آخرین نماز جمعه (مرحوم) رفسنجانی در جواب «مرگ بر اسرائیل» شعار «مرگ بر چین» می داد. چین نه یک حکومت سالم و مقدس است، نه یک الگوی مطلوب، اما چین ستیزی و «اه اه چین» روی دیگه سکه «به به» است...»

 

 روزهای قرنطینه

 ماریا هم با انتشار این تصویر نوشت: «روزای قرنطینه ما هم این شکلی می گذره؛ تولید ماسک کنار خانواده ای که هر روز بزرگ تر و همدل تر میشه.»