آرشیو سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹، شماره ۲۲۴۳۵
جامعه
۸

اخبار کوتاه اجتماعی

کاهش 60 درصدی تردد در جاده ها

مهر- فرمانده پلیس راه ناجا با اشاره به اینکه تا امروز نسبت به مدت زمان مشابه کاهش 60 درصدی را داشتیم، گفت: در روز 16 فروردین نسبت به روز قبل افزایش 15 درصدی در تردد محورهای مواصلاتی داشتیم. به گفته سردار حسینی، محدودیت تردد بین استان ها تا 30 فروردین همچنان در تهران برقرار است و متخلفان طبق آنچه که پیش از این گفته شد مبلغ 500 هزار تومان جریمه شده و خودروی آنها به مدت یک ماه توقیف می شود.

 کشف 36 تن موادمخدر در تعطیلات نوروزی

ایسنا- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: تعطیلات نوروز و شیوع کرونا جزو مواردی نبود که باعث کند شدن اجرای ماموریت های پلیس شود و از ابتدای فروردین ماه تا روز هفدهم این ماه رشدی 50 درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل داشت و در مجموع 36 تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

 نورافشانی 14 نقطه از شهر تهران به مناسبت نیمه شعبان

فارس- همزمان با میلاد با سعادت حضرت امام عصر(عج)، ساعت 21 چهارشنبه 20 فروردین، 14 نقطه از شهر تهران شامل میدان آیینی امام حسین(ع) - میدان نماز شهرری - باغ موزه قصر- میدان ونک- میدان ولی عصر(عج) - بوستان قیطریه - میدان هفت تیر - میدان صادقیه - دریاچه خلیج فارس- محوطه میدان آزادی- برج میلاد و میدان انقلاب- میدان شهید تهرانی مقدم (کاج) و میدان جمهوری نورافشانی می شود.

 پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی چند بازداشتی دارد

پایگاه خبری سازمان قضایی نیرهای مسلح - یک منبع آگاه در سازمان قضایی نیروهای مسلح اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر نبود هیچ بازداشتی در پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی را تکذیب کرد و گفت: بعد از اعلام جزئیات حادثه شلیک به هواپیمای اوکراینی چند نفر بازداشت شده اند و برای این افراد پرونده قضایی تشکیل شده است. اکنون نیز پرونده این افراد در حال طی کردن روال اداری خود است و تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد.