آرشیو سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹، شماره ۹۷۳۶
ورزشی
۷

فرزامی: 8 میلیارد پول استقلال در2 روز گم شد!

پیشکسوت تیم استقلال گفت: برای بدهی های باشگاه باید کمیته ای تشکیل شود تا به صورت جزئی رسیدگی های لازم صورت بگیرد. فرزامی، درباره شرایط اخیر آبی پوشان  گفت:متاسفانه در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس کسانی که روی کار می آیند نه کاری بلدند و نه پولی می آورند. اخیرا من با فتح الله زاده صحبت کردم. او به من گفت که وقتی که به استقلال آمد 10میلیارد به باشگاه آورد اما در عرض دو روز 8میلیارد آن گم شد. بدهی های استقلال برای فتح الله زاده مسئله مهمی بود که با وجود این اتفاقات کار را سخت کرده بود. استعفای فتح الله زاده تاکتیکی بود و باید دلایل جزئی تر آن از خودش پرسیده شود.

وی افزود: به طورکلی این طرز باشگاه داری نیست. استقلال و پرسپولیس چشم وچراغ مردم هستند. من سال هاست که یکی از مدیران پیشین ورزش را می شناسم و به او گفتم شما در مدتی که در ورزش حضور داشتید این دو باشگاه را شما بی پدر کردید و تا موقعی که مسئول بودید هیچ کاری نکردید. 

من و هوادار هستیم که برای استقلال دلمان می سوزد. باید کمک کرد تا باشگاه از دست نااهلان نجات پیدا کند.فرزامی گفت: مدیران استقلال از وقتی که به این باشگاه می آیند تنها و تنها هزینه برای باشگاه به بار می آورند و به نظر من راهش این است که کمیته ای درست شود که بتوان بدهی های استقلال را جزءبه جزء بررسی کرد. بزرگ ترین مشکل استقلال مالیات است.