آرشیو چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹، شماره ۲۲۴۳۶
ورزشی
۷
حدیث دشت عشق

به یاد شهید مدافع حرم سید محمدتقی حسینی

خواب عجیب!

این روزها با ششمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سید محمدتقی حسینی مناسبت دارد. این شهید اهل افغانستان و از رزمندگان لشکر فاطمیون بود که 18 فروردین سال 1393 در نبرد با داعشی ها در سوریه به شهادت رسید. پیکر این شهید در امامزاده عقیل اسلامشهر به خاک سپرده شده است.

درباره شهید مدافع حرم محمدتقی حسینی، ماجرای جالبی منتشر شده که به این شرح است: «روزی که قرار بود محمدتقی عزیز را در امامزاده عقیل بن ابالفضل العباس (ع) دفن کنند و هنوز ساعاتی مانده بود تا این شهید را به امامزاده بیاورند و هنوز کسی از صاحب این قبر خبر نداشت و کسی نمی دانست که قرار است شهید مدافع در این مقبره بیارامد اتفاقی نادر روی داد.

خانمی همراه همسر خود وارد گلزار شهدای امامزاده عقیل شد و از صاحب قبری که در حال آماده سازی بود سوالی کرد...! مسیول حاضر در گلزار شهدا اینگونه جواب داد: «شهیدی را به اینجا خواهند آورد و ما این مزار را برای او آماده می کنیم»... با شنیدن این سخن آنها شروع به بیقراری و گریه نمودند. علت را جویا شدند، که این گونه جواب دادند:«دیشب خوابی را دیده ایم و صبح بدون هیچ وقفه ای راهی این امامزاده شدیم.» جریان خواب را اینگونه شرح داد: «همسرم حضرت زهرا(س) را در رویا این گونه مشاهده نمودند که می فرمود: فردا شهیدی را که برای دفاع از دخترم به شهادت رسیده، به امامزاده عقیل خواهند آورد حتما به پیشوازش برو...!

ساعاتی را منتظر آمدن جنازه مبارک این شهید گذراند تا اینکه بدن سید محمدتقی به امامزاده عقیل رسید و داستان را آنگونه که بود برای خانواده شهید سید محمدتقی حسینی بازگو نموده و معنویت را دو چندان نمودند.»