آرشیو چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹، شماره ۵۶۳۰
حوادث
۱۱

تلنگر

داماد به دست برادرزن سابق کشته شد

مردی که به خاطر جدایی خواهرش ازداماد خانواده کینه به دل گرفته بود ،او را با ضربه چاقو به قتل رساند و متواری شد .

به گزارش خبرنگار جنایی جام جم ، ساعت 13و 30 دقیقه بعدازظهر شانزدهم   فروردین امسال ،بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران ازسوی پلیس درجریان قتل مرد 48 ساله ای در شهرک کاروان قرارگرفت. با هماهنگی قضایی تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران درآنجا حاضر شدند و درجریان تحقیقات اولیه معلوم شد مرد جوان براثر ضربه چاقو زخمی و بعدازانتقال به بیمارستان فوت شده است. درادامه تحقیقات مشخص شد او بعداز جدایی از همسر اولش ،  با زنی آشنا شده و با وی ازدواج کرده است. اما خانواده همسر اولش از او بابت جدایی اش ناراحت بودند تا اینکه روز جنایت،برادرزن سابقش در حالی که چاقویی به دست داشته مقابل خانه مرد میانسال  آمده و برسر موضوع جدایی اوبا خواهرش با وی درگیر شده و با شدت درگیری او را  به قتل رسانده  است.   با مشخص شدن هویت متهم به قتل فراری ، او تحت تعقیب پلیس پایتخت قرار گرفت .

برادر کشی به خاطر دیر آمدن به خانه

پسر 19 ساله وقتی  دیر به خانه آمد درجریان دعوا با برادربزرگترش به قتل  رسید .

سرهنگ توحید فارسی، فرمانده انتظامی شهرستان میانه به سایت پلیس گفت :شامگاه   هجدهم   فروردین امسال فردی با پلیس تماس گرفت و اطلاع داد که  درگیری خانوادگی  دریکی ازمحله های شهر میانه باعث زخمی شدن پسر 19 ساله ای شده  است.  

 وی افزود : ماموران  تحقیقات در این باره را آغاز کردندکه معلوم شد وی براثراصابت  جسم نوک تیز به   ناحیه قلبش در بیمارستان فوت شده است. در تحقیقات خانوادگی  معلوم شد پسر دیگر خانواده مرتکب قتل شده که او بازداشت  شدو در جریان تحقیقات اعتراف  کرد که چون برادرش شب دیر به خانه آمده با وی درگیر شده و با قمه ضربه ای به او زده که باعث قتل وی شده است.