آرشیو چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹، شماره ۴۸۵۸
فرهنگ و هنر
۲۱

ورزش

اخیرا وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده درنخستین جلسه هیات واگذاری شرکت های دولتی، برنامه اجرایی واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مورد تصویب قرارگرفته این در حالی است که بسیاری از کارشناسان به عملیاتی شدن این اتفاق خوش بین نیستند.

 رییس کمیته مسابقات فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد نمی توانیم تاریخی را برای برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور اعلام کنیم، چون تیم ها نیازبه آمادگی و آماده سازی خود دارند.

 برانکو ایوانکوویچ باردیگر به مدیران باشگاه پرسپولیس درخصوص مطالباتش هشدار داد و به طعنه گفت: «مدیران پرسپولیس بهترین مدیران فوتبالی جهان هستند، اما فقط در شعار دادن!»

 کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که از یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال جاری از تکنولوژی داوری VAR استفاده خواهد شد.این در حالی است که این تکنولوژی هنوز در فوتبال ایران آماده کار نشده است.

 علیرضا بیرانوند در تازه ترین مصاحبه خود باشگاه پرسپولیس را تهدید کرده که چنانچه مطالبات وی را پرداخت نکنند، می تواند کاری کند که باشگاه آنتورپ بلژیک مابقی طلب این باشگاه را بابت انتقالش به باشگاه بلژیکی پرداخت نکند.

 کنفدراسیون فوتبال آسیا در روزهای تعطیلی فوتبال ابتکار جالبی مانند برگزاری نظرسنجی های مختلف را در پیش گرفته است که محوریت این نظرسنجی ها روی ایران بوده است. این کار برای راضی نگه داشتن اسپانسرها است.

 بازیکنان استقلال از بدقولی مدیران باشگاه نسبت به پرداخت نشدن مطالبات خود ناراحت هستند و معلوم نیست حاضر شوند که تمرینات مجازی خود را آغاز کنند.

 سیدحسین حسینی دروازه بان تیم فوتبال استقلال معتقد است رفتن استراماچونی باعث شد این تیم افت روحی پیدا کند و 5 امتیاز را به راحتی از دست بدهد که این ماجرا خیلی به ضرر آنها تمام شده است.

 با کناره گیری حسن رنگرز از سیستم مدیریتی فدراسیون کشتی، به زودی سخنگوی فدراسیون و مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی مشخص و معرفی خواهد شد.

 لیونل مسی مهاجم بارسلونا هنگام گل زدن به آسمان نگاه می کند و انگشتانش به آسمان اشاره دارند. پشت این داستان مادربزرگ او قرار دارد. مسی در 10 سالگی مادربزرگش را از دست داد که اتفاق تلخ و دردناکی برایش محسوب می شد.